تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

100هزار جلد كتاب با موضوع ميراث فرهنگي و گردشگري در كشور توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 100هزار جلد كتاب با موضوع ميراث فرهنگي و گردشگري در كشور توزيع شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سال گذشته نزديك به يكصد هزار نسخه كتاب و نشريات مختلف با موضوعات مرتبط با حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري از ناشران خريداري و در سطح كشور توزيع شده است.


به گفته رييس اداره كل فرهنگي و حمايت از تشكل هاي معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري، اين اقدام در راستاي حمايت و تشويق ناشران به انتشار كتاب در سه حوزه ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومي معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري، افشين كرمي افزود: تحويل كتاب به توزيع كننده طرف قرداد با سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري براي فروش در تهران و شهرستان ها از جمله مهمترين كاري است كه در اين حوزه صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: توزيع مستقيم كتاب به شهرستان ها براي فروش در غرفه هاي و فروشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان نيز در اين راستا انجام شده است.
وي همچنين از خريد 5 عنوان كتاب در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ نقشه خواني جهانگردي، آشتي با تاريخ و مردم شناسي ميبد و مجموعه دو جلدي مثنوي معنوي از سوي معاونت فرهنگي ميراث خريداري شده است.
رييس اداره كل فرهنگي و حمايت از تشكل ها معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري با اشاره به چاپ 5 عنوان كتاب در حوزه ميراث فرهنگي در سال گذشته اظهار داشت: مجموعه قوانين ، مقررات و آئين نامه ومعاهدات سازمان ميراث فرهنگي, گردشگري و صنايع دستي ، كتاب "نمد ايران" با تاليف دكتر محمدجوادي پور، كتاب "شهر سوخته اثر دكتر سيد منصور سيد سجادي پژوهشگر معروف شهرسوخته، عناوين برخي از اين كتاب ها هستند.
كرمي اضافه كرد: حاصل تحقيقات 4 ساله باستان شناسي و كاوش در منطقه تاريخي بيستون نيز در كتابي با عنوان بيستون چاپ شده و كتاب نغمه آزادي هم يكي ديگر از كتاب هاي منتشر شده توسط معاونت فرهنگي ميراث در سال گذشته بوده است.
وي شمار كتاب هاي اهدايي به مقامات دانشگاهي، نهادهاي دولتي،مساجد و ديگر مراكز فرهنگي از طرف معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري درطول سال گذشته را 50 هزار نسخه اعلام كرد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن