تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812134208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي كوتاه از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خبرهايي كوتاه از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
همايش راهكارهاي توسعه صنايع دستي ايران به مناسبت روزجهاني صنايع دستي و همزمان با برگزاري نمايشگاه بين المللي صنايع دستي در تبريز، در روز19 خرداد ماه 87 در دانشگاه هنر اسلامي تبريز برگزار خواهد شد.


_ همايش راهكارهاي توسعه صنايع دستي ايران بمناسبت روزجهاني صنايع دستي و همزمان با برگزاري نمايشگاه بين المللي صنايع دستي در تبريز، در روز 19 خرداد ماه 87 در دانشگاه هنر اسلامي تبريز برگزار خواهد شد. تاكنون افزون بر 50 مقاله توسط دبيرخانه همايش دريافت گرديده است كه از اين تعداد 16 مقاله در طول همايش ارئه خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، محورهاي همايش شامل صنايع دستي و نقش آن در اقتصاد ملي، صنايع دستي و نقش آن در فرهنگ و حفظ هويت ملي و باورهاي ديني، صنايع دستي و نقش آن در مسائل اجتماعي و پيشگيري از بزه هاي اجتماعي، صنايع دستي و نقش آن در اشتغال و كارآفريني، صنايع دستي و نقش آن در صادرات غير نفتي، نقش بازاريابي و تبليغات در رونق صنايع دستي، رسانه ها و صنايع دستي است.
هدف از اين گردهمايي بررسي نقاط قوت و ضعف توليد صنايع دستي در كشور و ارائه راهكار است، در اين همايش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي با دانشگاه همكاري خواهد داشت.

_دانشكده الهيات و معارف اسلامي در دانشگاه تبريز بزودي تاسيس مي‌شود.
مسئول راه اندازي دانشكده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه تبريز هدف از ايجاد اين دانشكده را معرفي مباني نظري مترقي اسلام به ويژه شيعه در عصر آكادميك كشور و نيز پاسخگويي به نيازهاي جامعه در عرصه هاي مختلف علمي از جمله مسايل ديني و اعتقادي عنوان كرد و گفت: با توجه به جايگاه ويژه دانشگاه تبريز در ميان دانشگاه هاي كشور و نياز منطقه ضرورت تاسيس اين دانشكده را مورد تاكيد قرار مي دهد.
حجه الاسلام و المسلمين دكتر ناصر فروهي افزود: گروه معارف اسلامي تنها گروه آمزوشي است كه مسئوليت مستقيم در مسايل اعتقادي و ديني دارد و فقدان دانشكده اي مستقل در اين خصوص كمبودي بود كه بارها به مسئولين وقت پيشنهاد تاسيس آن داده شده بود كه نهايتا اكنون امكان تحقق اين مهم فراهم شده است.
وي نيازسنجي ، تشكيل جلسات هيئت موسس و حذب هيئت علمي براي ايجاد رشته هاي مصوب را از جمله اقدامات انجام شده براي تاسيس اين دانشكده ذكر كرد و گفت: مطالعات و نيازسنجي تاسيس دانشكده از سال 1385 آغاز شده و در صورت موافقت وزارت علوم تحقيقات و فناوري پذيرش دانشجو در اين دانشكده از سال تحصيلي آينده آغاز مي شود.
حجه الاسلام و المسلمين دكتر ناصر فروهي با اشاره به اينكه در مرحله نخست فعاليت دانشكده الهيات و معارف اسلامي پذيرش دانشجو در سه رشته در مقطع كارشناسي انجام خواهد گرفت، گفت: ايجاد سه رشته فلسفه و كلام اسلامي، رشته فقه و حقوق اسلامي، و رشته علوم قرآن و حديث در دستور كار اين دانشكده قرار دارد كه با موافقت شوراي گسترش آموزش عالي دانشگاه تبريز پذيرش دانشجو در اين دانشكده را از مهرماه سالجاري آغاز مي كند.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن