تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خردبين: نبايد فرهنگي را كه قطبي به فوتبال ايران آورد فراموش كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: خردبين: نبايد فرهنگي را كه قطبي به فوتبال ايران آورد فراموش كنيم
محمود خردبين كه روز گذشته (جمعه) با حضور در منزل افشين قطبي با اين مربي موفق خداحافظي كرد، مي گويد: من هم مثل آقاي كاشاني از رفتن افشين ناراحتم.


خردبين به خبرنگار ورزشي برنا عنوان مي كند: رفتن قطبي به نفع پرسپوليس نبود و اين مربي مي توانست بماند و كاري را كه آغاز كرده بود ،با قهرماني در آسيا به پايان برساند.

وي اضافه مي كند: مسلماً جدايي قطبي از پرسپوليس ضرر و زيان هايي را در پي خواهد داشت؛ اما اگر هر چه سريعتر جاي او را پركنيم ، زيان ها به حداقل رسيده و باشگاه مي تواند مسير رو به رشد خود را ادامه دهد.

خردبين به آخرين ملاقات خود با افشين قطبي اشاره مي كند و مي گويد: روز گذشته به اتقاق آقاي كاشاني به منزل او رفتيم تا اينكه به ماندن در پرسپوليس راضي اش كنيم، اما او معتقد بود كه جدايي اش از پرسپوليس فقط يك دليل دارد و آن هم خستگي است.

سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه پرسپوليس مي توانست شرايط مورد نظر قطبي را فراهم كند؟ اظهار داشت: تا جايي كه من مي دانم قطبي شرط خاصي نداشت و فقط مي گفت :چون خسته هستم بايد از پرسپوليس جدا شوم.

خردبين در ادامه گفت: تا جايي كه من مي دانم شانس حميد استيلي براي سرمربيگري پرسپوليس زياد است.

وي در آخر عنوان كرد: قطبي از ايران رفت، اما مربيان فوتبال ما بايد فرهنگي را كه وي به فوتبال ما آورد از ياد نبرند و از رفتار اين مربي الگو برداري كنند.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن