تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813012059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز با حضور مسئولان محلي؛ قطار محلي خرمشهر- انديمشك راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز با حضور مسئولان محلي؛ قطار محلي خرمشهر- انديمشك راه‌اندازي شد
خبرگزاري فارس: قطار محلي خرمشهر - اهواز - انديمشك و بالعكس به طول 262 كيلومتر با حضور جمعي از مسئولان محلي امروز آغاز به كار كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، مديرعامل راه‌آهن جنوب امروز در مراسم آغاز به كار اين قطار در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نياز شديد مردم استان و تقاضاي مكرر مسئولان خوزستان، قطار خرمشهر به انديمشك راه‌اندازي شد.
عليرضا احتشامي با اشاره به محدوديت‌هايي در راه آهن كشور افزود: اين محدوديت‌ها عمدتا در زمينه نيروي كششي و واگن وجود دارد ولي با توجه به پيگيري مسئولان استان و مديران راه آهن كشور، شاهد راه‌اندازي قطار محلي خرمشهر- انديمشك هستيم.
وي گفت: اهميت قطار محلي در خوزستان به اندازه قطار سراسري است و متقاضيان استفاده از خدمات قطار محلي در راه‌آهن جنوب از تمامي اقشار جامعه هستند.
احتشامي به آمار مسافران جابجا شده در دوماه امسال اشاره كرد و افزود: در دو ماه نخست امسال 256 هزار و 701 نفر توسط راه آهن جنوب جابجا شدند كه 140 هزار نفر از آنان مسافران درون استاني بودند.
مدير عامل راه‌آهن جنوب سرعت حركت قطار در مسير خرمشهر- اهواز – انديمشك را 80 تا 90 كيلومتر در ساعت عنوان كرد و افزود: اين قطار روزانه 2 هزار نفر را در اين مسير جابجا مي‌كند.
اين گزار ش حاكي است كه قطار روزانه ساعت 6 و 15 دقيقه صبح از خرمشهر حركت كرده و پس از گذر از اهواز، ساعت 10 صبح به انديمشك مي‌رسد. زمان برگشت قطار از انديمشك به خرمشهر نيز هر روز ساعت 15 بعداز ظهر است.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 423]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن