تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با مشاركت كميته جوانان ستاد ارتحال امامجوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) تجديد ميثاق مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: با مشاركت كميته جوانان ستاد ارتحال امامجوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) تجديد ميثاق مي‌كنند
گروه اجتماعي: مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان ملي جوانان از برگزاري مراسم تجديد ميثاق جوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) در 12 خردادماه جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي سازمان ملي جوانان، «محمدصادق اكبري» با اشاره به تشكيل كميته جوانان و دانشگاهيان ذيل ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره)، اظهار كرد: برنامه نمادين تجديد ميثاق جوانان با امام خميني(ره) با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان، وزير آموزش و پرورش و دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان برگزار مي‌شود، همچنين بعد از ظهر همان روز، در محل بيت امام در جماران، مراسمي با حضور مسئولان و هزار نفر از جوانان برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه از اواخر فروردين ماه دستورالعمل تشكيل ستادهاي استاني براي برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) اعلام شده بود، گفت: برنامه‌هاي مرتبط با حضور پرشور جوانان، بهره‌گيري از ظرفيت سازمان‌هاي مردم‌نهاد در اين حوزه و حمايت از برنامه‌هاي سمن‌هاي جوانان در 30 استان كشور با محوريت سازمان ملي جوانان انجام مي‌شود.

مسئول ستاد جوانان كميته جوانان و دانشگاهيان با اشاره به نامگذاري روز 12 خردادماه با عنوان روز «امام و جوانان» تصريح كرد: سازمان ملي جوانان در ماده 108 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي موظف به تهيه و اجراي برنامه‌هاي سازنده به‌منظور آشنايي و ارتباط نسل جوان با انديشه و زندگي امام و آرمان‌هاي انقلاب با همكاري مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) شده است.

وي در ادامه اظهار كرد: بر اساس آيين‌نامه اجرايي اين قانون، ستاد سياست‌گذاري و نظارت بر اجراي ماده 108 شامل قائم‌مقام مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره)، معاونان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت كشور، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رئيس پژوهشكده امام خميني و انقلاب اسلامي و سه نفر از صاحب‌نظران فرهنگي كشور به انتخاب رئيس ستاد تشكيل شد.

اكبري در پايان با اشاره به بررسي آسيب‌شناسانه و محتوايي موضوع ترويج انديشه‌هاي امام خميني(ره) در ميان جوانان از سوي معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان گفت: در راستاي تدوين برنامه آشنايي جوانان با انديشه‌هاي امام راحل، ميزگردي با همين عنوان در اين سازمان برگزار مي‌شود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن