تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش مي كنيم انتخابات آتي رايانه اي برگزار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تلاش مي كنيم انتخابات آتي رايانه اي برگزار شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سرپرست وزارت كشور در ادامه گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سووالي درباره امكان برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري به صورت رايانه اي اظهار داشت: تلاش ما اين است كه در حداكثر امكان موجود اين كار را انجام دهيم اما هنوز قضاوتي نمي توان داشت.


سيد مهدي هاشمي افزود: در انتخابات هشمين دوره مجلس شوراي اسلامي انتخابات رايانه اي به صورت پايلوت دستي و يارانه اي انجام شد . بايد مشكلات برطرف شود و شبكه لازم را در سطح گسترده تري ارايه دهيم كه اكنون براي اينكه وزارتخانه قول قطعي دهد زود است.
خبرنگاري از هاشمي درباره انتخابات حوزه انتخابيه لردگان پرسيد كه سرپرست وزارت كشور در پاسخ گفت: تاييد انتخابات حوزه هاي انتخابيه به عهده شوراي نگهبان است.
وي همچنين درباره پيگيري قانون جامع انتخابات گفت: اين مساله از موضوعات اصلي است كه پيگيري خواهم كرد.
وي افزود: من گفتم كه بخش اصلي كار ما جبران عقب ماندگي است كه يكي از كارهاي عقب مانده وزارتخانه كه آقاي پورمحمدي به آن اشاره داشت انجام برخي تغييرات بودكه بدليل تصميم گيري براي وزارت به تاخير افتاد و آقاي پورمحمدي تصميم گرفت اين تغييرات را فرد جديد انجام دهد كه نظراتش در تغييرات لحاظ شود.
هاشمي تاكيد كرد: اين تغييرات اعم از ساختاري و مسووليتي چه در شهرستان ها و چه استان ها بر اساس برنامه بود كه انجام نشد و در آينده نيز بر اساس تصميم گيري هايي كه خواهد شد انجام مي شود.
خبرنگار ديگري از هاشمي درباره تغيير استانداران و فرمانداران سووال كرد كه هاشمي در پاسخ گفت: جابجايي به عنوان يك اصل است و در طول زمان ها و دوره هاي مختلف انجام مي شود و در جهت ارتقاي سطح مديريتي و بهره وري صورت مي گيرد.
وي افزود: اينكه جابجايي در دوره اي متوقف شود مورد رضايت و پسند نيست ما در دوره هاي گذشته نيز جابجايي استانداران و فرمانداران نيز داشتيم.
هاشمي افزود: با توجه به شرايط خاصي كه در هر استان و شهرستان داريم و نيز شرايط مديريتي و بهره وري هر منطقه تصميم گيري مي شود.
وي گفت كه ارزيابي هاي دوره هاي مختلف براي انجام تغييرات صورت خواهد گرفت.
هاشمي تصريح كرد: تغيير در سطح فرمانداران از اختيارات وزير است و چون اختيارات وزير با عنوان سرپرستي به من تفويض شده اگر قرار شد تصميمي گرفته شود تصميم مي گيرند.
هاشمي درباره تغيير استانداران نيز گفت: تصور نمي كنم تغييرات گسترده را داشته باشيم اما آنچه به تصويب هيات دولت برسد انجام مي شود.
خبرنگار ديگري از سرپرست وزارت كشور پرسيد شما امروز در حالي از تغييرات در اين وزارتخانه سخن گفتيد كه در آيين معارفه خود اعلام داشته بوديد هيچ تغييراتي در وزارت كشور روي نخواهد داد.
هاشمي در پاسخ گفت: من هيچگاه نگفتم كه هيچ تغييراتي نداريم بلكه گفتم هيچ تغييري تصميم گيري نشده است. نمي شود اصل تغيير را ناديده گرفت زيرا تغييرات اگر در جهت ارتقاي خدمت رساني باشد خوب است.
ادامه دارد...
سيام.9139-9131
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن