تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812918373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مطبوعاتي سرپرست وزارت كشور -3 كوپن بنزين فقط تا پايان تيرماه اعتبار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نشست مطبوعاتي سرپرست وزارت كشور -3 كوپن بنزين فقط تا پايان تيرماه اعتبار دارد
خبرگزاري فارس: سيدمهدي هاشمي گفت: از سه ماهه دوم سال به بعد، ديگر كوپن بنزين نخواهيم داشت و بخش‌هايي كه سهميه مازاد خود را از طريق كوپن دريافت مي‌كردند از اين تاريخ به بعد سهميه خود را از طريق كارت سوخت دريافت مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، سيدمهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور در ادامه نشست خبري خبري امروز شنبه خود در پاسخ به پرسشي درباره تغييرات ساختاري در وزارت كشور است، گفت: بحث اصلاح ساختاري دستگاههاي اجرايي از اوائل شروع به كار دولت نهم در دستور كار بوده و ما در وزارت كشور نيز در اين خصوص فعاليت‌هايي داشته‌ايم كه بخشي از اين تغييرات امروز نهايي شده است.
وي از راه اندازي قريب الوقوع بانك جامع شوراها خبر داد و گفت: راه اندازي اين بانك يكي از فعاليت‌هايي است كه در راستاي تحقق دولت الكترونيك به بهره برداري خواهد رسيد.
هاشمي همچنين اعلام كرد: بهره‌برداري از بانك اطلس اجتماعي كشور نيز در آينده نزديك و در حضور اصحاب رسانه انجام خواهد شد.
سرپرست وزارت كشور موضوع دولت الكترونيك را يكي از راههاي كاهش سفر و نيز ارائه خدمت به همه اقشار جامعه دانست و گفت: اين موضوع بايد توسط همه دستگاهها پيگيري شود و وزارت كشور نيز چون داراي پتانسيل بيشتري است بايد اين بحث را جدي‌تر پيگيري كرده و نقش هماهنگ كننده داشته باشد.
وي از اجرايي شدن 32 فعاليت بزرگ در دستگاههاي اجرايي كشور به صورت رايانه‌اي خبر داد و گفت: اين رايانه‌اي شدن فعاليت‌ها، نقش مهمي در ارائه خدمت رساني بهتر به اقشار مختلف جامعه خواهد داشت.
سرپرست وزارت كشور همچنين گفت: علاوه بر اجرايي شدن كارت ملي كه تا تاريخ اول تيرماه به صورت كامل به بهره برداري خواهد رسيد، موضوع كارت هوشمند را كه از سال قبل شروع شد در دستور كار قرار داديم و اميدواريم تا پايان سال، بحث صدور كارت هوشمند براي همه افراد جامعه را شروع كنيم.
سيد مهدي هاشمي همچنين اظهار داشت: قرار است سهميه سوخت سه ماه دوم سال 87، تا اواخر هفته اعلام شود.
وي افزود: از سه ماهه دوم سال به بعد، ديگر كوپن بنزين نخواهيم داشت و بخش‌هايي كه سهميه مازاد خود را از طريق كوپن دريافت مي‌كردند از اين تاريخ به بعد سهميه خود را از طريق كارت سوخت دريافت مي‌كنند.
سرپرست وزارت كشور اضافه كرد: كساني كه كوپن‌هاي سوخت در اختيار دارند تا پايان تيرماه مي‌توانند از اين كوپن‌ها استفاده كنند.
هاشمي در ادامه نشست خبري خود با بيان اينكه در موضوعات امنيتي نيز در چند سال گذشته و خصوصا سال قبل رشد قابل توجهي را داشته‌ايم، گفت: معتقديم استفاده از تجهيزات الكترونيك نيز در افزايش امنيت در مرزها نقش بسزايي خواهد داشت.
انتهاي پيام/
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن