تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضوررييس جمهور دراردوي تيم ملي ، روح تازه‌اي در فوتبال دميد احمدي نژاد آمد تا ملي پوشان باانگيزه بيشتر به مصاف اماراتي‌ها بروند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حضوررييس جمهور دراردوي تيم ملي ، روح تازه‌اي در فوتبال دميد احمدي نژاد آمد تا ملي پوشان باانگيزه بيشتر به مصاف اماراتي‌ها بروند
دكتر محمود احمدي نژاد همچنين با موافقت براي پرداخت مبلغ ‪ ۳‬ميليارد تومان به تيم ملي فوتبال ، بهانه‌هاي واهي به لحاظ مشكلات مالي را هم از بين برد و بارديگر حمايت خود را از جوانان ،علايق آنان و فوتبال به عنوان يك رشته پرطرفدار در ايران اثبات كرد.

تيم ملي فوتبال كشورمان كه قرار است در جريان ديدارهاي مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬روز دوشنبه ‪ ۱۳‬خردادماه در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف تيم امارات برود و براي ارائه يك بازي خوب مقابل اين تيم تلاش مي‌كند با ديدن رييس جمهور در كنار خود روح تازه‌اي گرفت .

حضور رييس جمهور در اردوي تيم ملي را به فال نيك گرفته و اميدواريم بازيكنان با روحيه‌اي مضاعفي كه كسب كردند، از اين ميدان سربلند بيرون بيايند.

اين حضور موجب افزايش روحيه بازيكنان تيم ملي شده وتلاش خواهند كرد با نمايش يك بازي خوب وديدني دلت ملت ايران را شاد كنند.

بيژن ذوالفقار نسب سرمربي سابق تيم فوتبال ذوب اهن اصفهان معتقد است كه هر موقع رييس جمهور توجه خاصي به يك تيم ورزشي داشته ، شاهد موفقيت آن تيم در عرصه‌هاي مختلف بوديم .

وي گفت : طبيعتا حضور وي هميشه موثر بوده و روحيه مضاعفي را به اعضاي تيم داده است . اميدوارم اين بار هم تيم ملي با بهره‌گيري از اين مهم ، به بهترين نتيجه برابر تيم امارات دست يابد.

ذوالفقار نسب افزود: ديدار روزدوشنبه برابر امارات ديدار سختي خواهد بود اما چنانچه بازيكنان تمركز لازم را داشته باشند و از اطلاعاتي كه از حريف جمع كرده اند، استفاده كنند يقينا به پيروزي مي‌رسند.

وي افزود: مهره چيني دراين ديدار هم مهم است ، قرار گرفتن بازيكنان در جاهاي مناسب برتري را در پي دارد.

به اعتقاد اين كارشناس فوتبال ، برگزاري بازي در تهران امكان پيروزي را بالا برده است .

وي حريفان ايران در مرحله مقدماتي را تيم‌هايي معمولي دانست وگفت : همه چيز در گرو عملكرد خودمان است ، حريفان قدرتمند و قوي روبروي ما نيستند، بايد بهترين نتايج را گرفت تا در مراحل بعدي بهتر ظاهر شويم .

فرشاد پيوس ملي پوش اسبق تيم فوتبال ايران نيز با تشكر از رييس جمهور، وي را يك فرد سياسي - ورزشي مي‌داند كه از هيچ تلاشي براي ورزش كشور در رشته هاي مختلف دريغ نمي‌كند.

وي گفت : حضور رييس جمهور دراردوي تيم ملي نشان‌دهنده ديدگاه ويژه وي نسبت به ورزش است و اين امر كار يك كار فرهنگي نيز هست.

پيوس افزود: اين عمل يقينا در روحيه ورزشكاران خيلي تاثيرگذار خواهد بود و از لحاظ رواني و روحي تيم در سطح بالايي قرار مي‌گرد.

پيوس تصريح كرد: همين اعمال زيبا و پسنديده دكتر احمدي نژاد است كه محبوبيتش را در ميان مردم بيشتر مي‌كند و از وي يك رييس جمهور سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، ورزشي و... ساخته است .

وي درخصوص ديدار تيم ملي كشورمان برابر امارات گفت :بازي را مي‌بريم ، هميشه برابر امارات خيلي خوب بازي كرديم . اماراتي‌ها خيلي با صبر و حوصله بازي مي‌كنند ، بازيكنان ما نبايد عجول باشند و بايد با آرامش ‪۹۰‬ دقيقه را سپري كنند.

پيوس گفت : فوتبال ايران جايگاه اول را در آسيا دارد، تيم ما يك سروگردن بالاتر از ساير تيم‌ها از جمله امارات است و نبايد خودمان را دست كم بگيريم .

مجيد جلالي سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال اهواز نيز از شرايط حساسي كه تيم ملي كشورمان در آن حضور دارد سخن گفته و تاكيد مي‌كند دراين شرايط حضور رييس جمهور در كنار ملي پوشان بسيار تاثيرگذار است و اثرات خوبي در پي دارد.

وي افزود: قبل از جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬نيز رييس جمهور به اردوي تيم ملي رفته بود و اين نشان مي‌دهد كه وي پيگير قضايا و وقايع جاري در ورزش كشور است جلالي گفت : رفتن دكتر احمدي نژاد به اردوي تيم ملي يك عامل روحيه بخش و يك عامل انگيزه‌اي است كه براي فوتبال ملي مخصوصا با عدم حمايتي كه درحال حاضر با آن روبروست بسيار مفيد خواهد بود.

وي افزود: شايد اين مسئله بتواند تغييري در شرايط فعلي ايجاد كند و به يك حمايت خوب از تيم ملي منجر شود.

جلالي ادامه داد: تيم ملي به اين حمايت نياز دارد و اگر روحيه و اعتماد به نفس لازم را به بازيكنان بدهيم حتما مي‌تواند در ديدارهاي مقدماتي جام جهاني نتيجه دلخواه ما را بگيرد هرچند بايد انتظاراتمان از تيم ملي را معقول كنيم و شرايط سختي كه در آن قرار داريم را بپذيريم .

وي گفت :اگرفضاي با آرامشي را به تيم ملي بدهيم و يك اتحاد عمومي و ملي را براي حمايت از آن بوجود آوريم ، مي‌توانيم جواب بگيريم .
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن