تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812854871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن خميني: ملي پوشان فوتبال در چند ماه آينده وظيفه دشواري را پيش روي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سيدحسن خميني: ملي پوشان فوتبال در چند ماه آينده وظيفه دشواري را پيش روي دارند
ملي پوشان فوتبال ايران روز جمعه ضمن حضور در بيت امام راحل با حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني نيز ديدار كردند.

سيد حسن خميني در اين ديدار در سخناني گفت ملي پوشان فوتبال ايران در چند ماه اينده كار بزرگ و وظيفه دشواري را پيش روي دارند، چشم‌هاي ميليون ها ايراني در انتظار كسب نتايج مطلوب انان و صعود به جام جهاني است.

وي افزود: نفس حضور يك بازيكن در تيم ملي فوتبال ايران و شاد كردن يك ملت توفيق الهي است كه بازيكنان بايد با تمام توان از اين فرصت استفاده كنند.

نوه بنيانگذار جمهوري اسلامي با بيان اينكه امروزه فوتبال به حق يا ناحق يكي از عوامل شادي در ميان مردم كشورها تبديل شده است؟ گفت : اين رشته ورزشي به عنوان هويت ملي كشورها باعث غرور انان به شمار مي‌رود بطوري كه بسياري از مردم با پيروزي‌ها و شكست‌هاي تيم‌هاي فوتبال شاد و مغموم مي شوند.

وي ملي پوشان فوتبال ايران را نمايندگان مردم كشورمان در رقايت‌هاي مختلف برشمرد و گفت: بازيكنان نمايندگان طيف وسيعي از جوانان و اقشار مردم هستند كه بايد به خوبي دين خود را ادا كنند.

وي با بيان اينكه شرايط كنوني فوتبال نسبت به گذشته بسيار فرق كرده است گفت: در حال حاضر اين رشته ورزشي علمي شده است و قواعد فوتبال نسبت به گذشته تغيير كرده كه بايد در فوتبال ايران نيز شيوه‌هاي سنتي منسوخ شود و اين رشته بصورت علمي انجام شود.

حجت‌الاسلام خميني با بيان اين كه در حال حاضر افزون بر كارهاي تكنيكي و تاكتيكي بدنسازي و امادگي جسماني نيز حائز اهميت است گفت: به اين نكته نيز در فوتبال بايد اهميت داده شود.

وي نظم را يكي از عوامل موفقيت تيم‌ها در فوتبال علمي دانست و گفت :
بازيكنان در فوتبال حرفه‌اي امروز بايد به عنوان يك سرباز به فرامين كادر فني گوش فرا دهند تا تيم موفق شود. سيدحسن خميني در ادامه بازيكنان يك تيم فوتبال را همانند يك گروه اركستر دانست و گفت : در اين گروه تمامي افراد تابع رهبر اركستر هستند.

نوه امام راحل از سرمربي تيم ملي فوتبال ايران و مسوولان فدراسيون فوتبال خواست كه سعه صدر بيشتري به خرج دهند تا تيم ملي فوتبال ايران با تمام توانمنديهاي خود مقابل رقبا حضور يابند.

وي ابراز اميدواري كرد تيم ملي فوتبال ايران با كسب نتايج خوب به رقابت هاي جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬راه يابد.

پيش از سخنان حجت‌الاسلام سيد حسن خميني ، علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني را تسليت گفت .

وي افزود : مطمئن هستم ملي پوشان فوتبال ايران با تمام وجود تلاش خواهند كرد تا پرچم كشورمان را در رقابت‌هاي جام جهاني برافراشته كنند.

دايي با بيان اينكه ملي پوشان بدون هيچ چشمداشتي تنها به فكر سرافرازي تيم ايران هستند گفت: من قول مي‌دهم كه تيم ايران در بازي مقابل امارات عربي متحده به برتري دست مي‌يابد و با اقتدار به جام جهاني راه مي‌يابد.

مهدي تاج نايب رييس اول فدراسيون فوتبال ، محمد مهدي نبي دبير اين فدراسيون و عزيز محمدي رييس سازمان ليگ در اين ديدار حضور داشتند. ورزشي.

---> ايرنا
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن