تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با قطع مكرر برق تحميل مي‌شود؛ هزينه صدهاميليون توماني شهرداري براي روشن ماندن چراغهاي راهنمايي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: با قطع مكرر برق تحميل مي‌شود؛ هزينه صدهاميليون توماني شهرداري براي روشن ماندن چراغهاي راهنمايي
جام جم آنلاين: مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران از صرف چند صد ميليون تومان هزينه جهت فعال نگاه داشتن چراغهاي راهنمايي و رانندگي در هنگام قطع مكرر برق در شهر تهران خبر داد .به گفته مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران مجهز كردن چراغهاي راهنمايي و رانندگي به برق اضطراري از ماه جاري آغاز مي شود و در مرحله اول 100 تقاطع مهم شهر تهران از اين سيستم بهره مند خواهند شد .


حجت اله بهروز در گفتگو با مهر تاكيد كرد: در هنگام قطع برق و خاموشي، مصارف عمومي بايد مورد توجه خاصي قرار بگيرد كه متأسفانه در حال حاضر اينگونه نيست و به دليل خاموشي چراغهاي راهنمايي در اثر قطع برق، ترافيك بسياري از تقاطع هاي شهر تهران مختل مي شود.

او از تهيه طرحي جهت بهره مندي چراغهاي راهنمايي از برق اضطراري در هنگام قطع برق خبر داد و افزود : از سال گذشته و با پيش بيني قطع برق، طرحي در شهرداري تهران تهيه شد تا با استفاده از برق اضطراري، امكان فعال نگاه داشتن چراغهاي راهنمايي تا 2 ساعت پس از قطع برق ميسر شود .

به گفته مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران مجهز كردن چراغهاي راهنمايي و رانندگي به برق اضطراري از ماه جاري آغاز مي شود و در مرحله اول 100 تقاطع مهم شهر تهران از اين سيستم بهره مند خواهند شد .

بهروز با اشاره به هزينه بالاي اجراي اين طرح يادآور شد : بكارگيري برق اضطراري در هرتقاطع حدود 5 ميليون تومان براي شهرداري هزينه در پي دارد و به همين دليل، ظرف تابستان جاري تنها 200 تقاطع شامل اجراي طرح مذكور خواهند شد و امكان بكارگيري از آن در تمام تقاطع هاي شهر وجود ندارد.

اين مقام مسئول در حوزه ترافيك شهر تهران همچنين تصريح كرد: در هيچ كجاي دنيا شهرداري مسئول تأمين برق مصارف عمومي از جمله چراغهاي راهنمايي نيست و با توجه به حداكثر استفاده 3 ساعته از سيستم برق اضطراري در هر نوبت قطع برق و هزينه بالاي عنوان شده ، به هيچ وجه بكارگيري از اين سيستم مقرون به صرفه نيست.

مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهر تهران تأكيد كرد : تنها هدف شهرداري از اجراي اين طرح جلوگيري از بروز اختلال ترافيكي در تقاطع هاي مهم شهر تهران است .
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن