تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813331344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهدي فيروزان به مهر خبر داد:نشستهاي ادبي تعطيل نمي‌شود / افتتاح بزرگترين فروشگاه كتاب تا پاييز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهدي فيروزان به مهر خبر داد:نشستهاي ادبي تعطيل نمي‌شود / افتتاح بزرگترين فروشگاه كتاب تا پاييز
در پي صدور حكم تخليه فروشگاه مركزي شهركتاب، مديرعامل اين موسسه از تداوم نشستهاي ادبي تا چهار ماه ديگر و در عين حال تعطيلي احتمالي فروشگاه محصولات قرآني آن در آينده نزديك خبر داد.

مهدي فيروزان مديرعامل موسسه شهركتاب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعيت آتي شعبه مركزي اين موسسه پس از صدور حكم تخليه فروشگاه آن، گفت: حكم تخليه تنها متعلق به فروشگاه اين شعبه است و با هماهنگي هايي كه با مسئولان شهرداري تهران انجام داده ايم، نشستهاي ادبي و فلسفي كه در طبقه دوم ساختمان شعبه زرتشت برگزار مي شود، دست كم تا شروع فصل تحصيلي جديد (اواخر تابستان و اوايل پائيز) ادامه خواهد داشت و تعطيل نمي شود.

نشستهاي شهركتاب ادامه خواهد داشت

وي ابراز اميدواري كرد در صورت تعطيلي نشستها تا آن زمان، مكان مناسبي براي تداوم آنها اختصاص يابد.

يكي از نشستهاي ادبي شهركتاب با حضور مرحوم قيصر امين پور

نشستهاي شهر كتاب مركزي از 13 دي ماه 1384 آغاز شد و تاكنون نيز به صورت مستمر و هفتگي ادامه داشته است. در اين مدت بيش از 104 نشست نقد كتاب برگزار شده است.

همچنين در سال 2007 - كه از طرف يونسكو به نام مولوي نامگذاري شده بود - درس گفتارهاي مولانا از چهارم مرداد 85 در اين شعبه و با حضور استادان ادبيات فارسي و مولوي پژوهاني مانند سيروس شميسا، كريم زماني، قدمعلي سرامي، مير جلال الدين كزازي، سعيد حميديان، مريم حسيني و... در 63 جلسه برگزار شد. آخرين نشست از اين درس گفتارها چهارشنبه 28 آذر 86 با برگزاري جشني با عنوان "500 روز با مولانا" همراه بود.

شهركتاب مركزي همچنين همزمان با آغاز سال 2008 (در آستانه هزارمين سال سرايش شاهنامه فردوسي) و از تاريخ 5 دي ماه 86 نشستهايي را درباره حكيم توس و شاهنامه‌ او آغاز كرد كه تاكنون 18 نشست از اين سلسله گفتارها با حضور شاهنامه پژوهان و فردوسي شناساني مانند فتح الله مجتبايي، سعيد حميديان، قدمعلي سرامي، منوچهر صانعي دره بيدي، ميرجلال الدين كزازي، ابوالقاسم اسماعيل پور، غلامحسين ابراهيمي‌ديناني و اصغر دادبه برگزار شده است.

اگر نتوانيم فروشگاه محصولات قرآني را اداره كنيم، احتمالاً تعطيل مي شود

مهدي فيروزان درباره وضعيت فروشگاه محصولات قرآني شعبه مركزي اين موسسه نيز به مهر گفت: اين فروشگاه از قبل هم با مشكلات عديده اي روبرو بود و اگر از پس توانايي اداره آن با وجود مشكلات فعلي - به ويژه كمبودهاي مالي - بر نيائيم، به احتمال بسيار زياد تعطيل مي شود.

به گزارش مهر، فروشگاه محصولات قرآني موسسه شهركتاب نزديك به سه سال پيش و با جمع آوري بيش از پنج هزار نوع محصولات فرهنگي مرتبط با قرآن از 22 كشور اسلامي كارش را آغاز كرد؛ با اين وجود و به گفته مديرعامل شهركتاب در اين مدت فروشگاه نه تنها درآمدي را عايد موسسه مذكور نكرده بلكه هزينه هاي مصرف شده براي آن نيز جبران نشده است.

بزرگترين فروشگاه كتاب موسسه در آينده نزديك افتتاح مي شود

مديرعامل موسسه شهركتاب در عين حال از افتتاح بزرگترين فروشگاه كتاب اين موسسه تا چند ماه آينده خبر داد و گفت: در پي انتقال بخش اداري شعبه مركزي شهر كتاب از خيابان زرتشت به خيابان خيابان شريعتي، تا مهرماه امسال بزرگترين فروشگاه كتاب موسسه در مكان جديد افتتاح مي شود.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن