تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير همايش شبكه‌هاي وايمكس: پتانسيل اصلي «وايمكس» سيار بودن آن است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير همايش شبكه‌هاي وايمكس: پتانسيل اصلي «وايمكس» سيار بودن آن است
خبرگزاري فارس: دبير اجرايي همايش شبكه‌هاي وايمكس و شهر الكترونيكي گفت: پتانسيل اصلي فناوري وايمكس تنها در قابليت سيار بودن و جابجايي‌پذيري است لذا روز به روز در جهان در حال گسترش است.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از سازمان آمار،‌ اطلاعات و خدمات كامپيوتري شهرداري مشهد، مهران حاتمي نژاد در جمع كاركنان اين سازمان افزود: تاكنون در جهان توسعه‌هاي اوليه فناوري‌هاي باند وسيع و به‌ ويژه وايمكس، بيشتر بر پايه كاركردهاي ثابت آن بنا شده است.
وي اظهار داشت: امروزه در جهان كاربران بسياري در منازل و محل كار خود به راحتي به فناوري‌هاي باند وسيع پرسرعت دستيابي دارند و آمارها نشان مي‌دهند كه تقاضاهاي فزاينده‌اي از سوي كاربران نهايي در راستاي دستيابي به چنين سرويس‌هايي با قابليت‌هاي سيار و جابجايي‌پذيري وجود دارد.
وي ادامه داد: بنابراين ارايه‌‌دهندگان خدمات وايمكس مي‌توانند از اين فناوري‌هاي باند وسيع جهت تامين خواسته‌هاي طيف وسيعي از كاربران ارايه خدمات كنند.
دبير اجرايي همايش شبكه‌هاي وايمكس و شهرالكترونيكي افزود: ارايه سرويس‌هاي وايمكس به دستگاه‌هاي قابل حمل مانند كامپيوترهاي همراه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا پهناي باند وسيعي را نه تنها در منازل و محل كار، بلكه در ديگر مكان‌ها نيز به خوبي تجربه كنند. حاتمي نژاد ادامه داد: كاربران مي‌توانند اتصال باند وسيع خود را با حركت از يك نقطه به نقطه‌اي ديگر همچنان حفظ نمايند.
گفتني است، شبكه وايمكس سيستم ارتباطي و ديجيتالي بي سيم است كه جايگزيني براي شبكه هاي بي‌سيم نواحي شهري تعيين شده است، وايمكس مي تواند دستيابي به شبكه بي سيم باند پهن فراهم سازد كه تا50 كيلومتر براي ايستگاه‌هاي ثابت و 5 تا 15 كيلومتر براي ايستگاه هاي سيار را پوشش دهد.
شايان ذكر است، سمينار شبكه‌هاي ارتباطي وايمكس و شهر الكترونيكي از سلسله سمينار‌هاي اله‌سيت، 9 خرداد ماه سال جاري توسط سازمان آمار،‌ اطلاعات و خدمات كامپيوتري شهرداري مشهد و با همكاري شركت مخابرات خراسان رضوي با حضور كارشناسان و متخصصان سراسر كشور در مشهد برگزار شد.
انتهاي پيام/ص
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن