تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از مهرماه سال آينده دكتراي حقوق كيفري راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از مهرماه سال آينده دكتراي حقوق كيفري راه اندازي مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز از راه اندازي رشته دكتراي حقوق كيفري از مهرماه سال اينده خبر داد.


به گزارش خبرنگار ايرنا "محمد علي گذشتي " روز پنج شنبه درهمايش" ديوان عدالت اداري ، چالش هاي دادرسي اداري و راهكارها " گفت: برابر تصويب‌نامه اخير وزارت علوم ، تحقيقات وفناوري مجوز راه اندازي رشته‌ دكتراي حقوق كيفري از مهرماه سال آينده اخذ شده است.
وي افزود: توفيقات دانشگاه آزاد اسلامي جز با حمايت‌هاي اوليه مادي و معنوي رهبر معظم انقلاب و برخي ديگر از افراد حاصل نمي‌شد و دانشگاه آزاد يكي از مجموعه‌هاي عظيم علمي برخاسته از متن انقلاب اسلامي است.
گذشتي ادامه داد: در مدت ربع قرن فعاليت دانشگاه آزاد توانسته تاثيرات مثبت و فراگيري در توسعه سياسي، علمي، فرهنگي، پژوهشي و اقتصادي ايران داشته باشد.
رييس واحد تهران مركزدانشگاه آزاد اسلامي گفت : انتظار داريم دستگاه قضايي، جامعه حقوقدانان و اساتيد در مقاطعي كه اين مجموعه عظيم دانشگاهي مورد ظلم واقع مي‌شود حامي آن در راستاي تامين مصالح نظام باشد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن