تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس واحد تهران مركزي : مجموعه قضايي و حقوقي كشور حامي مظلوميت دانشگاه آزاد اسلامي باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس واحد تهران مركزي : مجموعه قضايي و حقوقي كشور حامي مظلوميت دانشگاه آزاد اسلامي باشند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: از مجموعه قضايي و حقوقي كشور، انتظار داريم كه با ارزيابي عادلانه اي كه تاكنون در زمينه خدمات صادقانه دانشگاه آزاد اسلامي به نظام جمهوري اسلامي و تاثيراتي كه در عرصه هاي مختلف داشته است، در مقاطعي كه اين مجموعه آموزش عالي مظلوم واقع شده، ياري گر و حامي آن در راستاي مصالح نظام باشند.

رئيس واحد تهران مركزي با اشاره به اخذ مجوز راه اندازي رشته دكتراي حقوق كيفري و جرم شناسي از پذيرش دانشجو در اين مقطع از مهرماه سال آينده خبر داد
دكتر محمدعلي گذشتي رئيس واحد تهران مركزي در همايش «ديوان عدالت اداري، چالش هاي دادرسي اداري و راهكارها» با بيان اين مطلب و با اشاره به اخذ مجوز راه اندازي رشته دكتراي حقوق كيفري و جرم شناسي در اين واحد دانشگاهي، از پذيرش دانشجو در اين مقطع از مهرماه سال آينده خبر داد.
وي دانشگاه آزاد اسلامي را مجموعه اي عظيم و فراگير در عرصه آموزش عالي و از تاثيرگذارترين و مهم ترين نهادهاي برخاسته از بطن انقلاب اسلامي دانست و افزود: در ربع قرن تلاش و بالندگي، اين مجموعه آموزش عالي توانسته تاثير فراگيري در توسعه سياسي، اجتماعي، فرهنگي، پژوهشي و اقتصادي كشور داشته باشد.
گذشتي ادامه داد: اين توفيقات جز با حمايت رهبر فرزانه انقلاب و مسوولان دانش پرور و فرهنگ گستر نظام حاصل نمي شد.
وي خاطرنشان كرد: واحد تهران مركزي با داشتن 35 هزار دانشجو، 11 دانشكده، 176 رشته- گرايش در مقاطع مختلف تحصيلي، هزار عضو هيات علمي و هزار و 500 مدرس مدعو، اولين و بزرگ ترين واحد دانشگاه آزاد اسلامي است كه تاثير بسزايي در توسعه فرآيند آموزش عالي و حوزه هاي پژوهشي كشور داشته است.
گذشتي افزود: دانشكده حقوق واحد تهران مركزي، داراي 61 عضو هيات علمي، 564 دانشجو در مقطع كارشناسي، 813 دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد، شش هزار و 605 فارغ التحصيل در مقطع كارشناسي و هزار و 358 فارغ التحصيل در مقطع كارشناسي ارشد است كه فارغ التحصيلان آن، شخصيت هاي تاثيرگذار و مسوولي در جامعه حقوقي و قضايي كشورند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن