تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني علاء الدين بروجردي در پاسخ به حيات:گزارش اخير البرادعي مثبت اما دو پهلو بود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني علاء الدين بروجردي در پاسخ به حيات:گزارش اخير البرادعي مثبت اما دو پهلو بود


تهران - حيات

رييس سابق كميسيون سابق امنيت ملي وسياست خارجي مجلس هفتم با بيان اينكه گزارش اخير البرادعي در كل مثبت بوده است گفت: از جهاتي نكات مثبت اين گزارش قابل توجه بود اما نكاتي در درو ن آن مطرح شد كه مي توانست قيد نشود.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات علاء الدين بروجردي رئيس سابق كميسيون سابق امنيت ملي وسياست خارجي مجلس هفتم در همايش مسئولين و رابطين شعب سياسي ارتش درجمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار سياسي حيات در خصوص گزارش اخير البرادعي گفت: اين گزارش همانند هميشه دوپهلوبود از طرفي به نكات مثبت و قابل توجه اشاره كرده بود و از طرف ديگر مطالب در آن وجود داشت كه مي شد قيد نشود.
وي افزود: ايران با آژانس كار چند ماهه و مثبتي انجام داد كه براساس آن به سولات اصلي آژانس نقطه ي پاياني گذاشت و البرادعي رسما اعلام كرد كه به هر شش مورد سوالات آژانس پاسخ داده شده است.
بروجردي با تاكيد براينكه چند مسئله كوچك باقي مانده نياز نداشت به اين اندازه پررنگ شود ،تصريح كرد: در مجموع فضاي كلي حاكم بر اين گزارش مثبت ارزيابي مي دشود.
وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار سياسي حيات در خصوص خيانت كار بودن بني صدر افزود: كسي كه در موقعيت رياست جمهوري با لباس زنانه توسط سركرده منافقين از كشور فرار مي كند همين كار وي دليل بر خيانت كار بودنش است.
وي با بيان اينكه قطعا بني صدر يك عنصر خائن بوده است ابراز اميدواري كرد: روزي در پاي ميز محاكمه عدالت در مقابل ملت ايران پاسخگوي اعمالش باشد.
نماينده مجلس هشتم در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين كه بسته پيشنهادي ايران به غرب را چگونه ارزيابي مي كنيد گفت:با ارائه اين بسته گام ارزشمندي برداشته شد وشوراي عالي امنيت ملي اقدامي را انجام داد كه باعث شد جاده يك طرفه تعامل با غرب در عرصه هسته اي دوطرفه شود.
وي بااشاره به اينكه امروز در وضعيت خوبي قرار داريم تصريح كرد : در مذاكراتي كه بدنبال ارائه بسته پيشنهادي ما به كشورهاي ديگر آنها هم بسته اي را براي ما تدارك ديده اند كه اين موازنه بيشتر متضمن حظ منافع ملي ما است.
بروجردي در پايان تاكيد كرد : اگر غرب با تدبير اين تعامل منطقي رابپذيرد براي خروج از بن بست راه خوبي را پيش گرفته است.

پايان پيام
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن