تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813285732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضا سيم خواه : اعضاي تيم المپيكي ايران در اوكراين و بلغارستان مشخص مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رضا سيم خواه : اعضاي تيم المپيكي ايران در اوكراين و بلغارستان مشخص مي شوند
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران اعلام كرد: نفرات تيم ملي ايران براي حضور در "المپيك پكن"، با شركت در دو مسابقه اوكراين و بلغارستان، مشخص مي شوند.
رضا سيم خواه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت: تيم ملي ايران از 29 خرداد تا يك تير، در اوكراين و همچنين از 14 تا 16 تير در مسابقات بلغارستان شركت مي كند.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران، درباره نفرات اعزامي تيم ملي ايران به اين دو مسابقه گفت: براي شركت در رقابت هاي اوكراين در وزن 55 كيلو، حميد سوريان؛ در 66، علي محمدي؛ در 74، طالب نعمت پور؛ در 84، باباجان زاده؛ در 96 كيلو، قاسم رضايي و در 120، مسعود هاشم زاده؛ نفراتي هستند كه توسط من به مدير فني تيم هاي ملي معرفي شده اند.

سيم خواه تاكيد كرد: اين فهرست، قطعي نيست و احتمال كم يا اضافه شدن نفراتي به آن وجود دارد.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: نفرات تيم ملي ايران براي اعزام به المپيك پكن در اين دو مسابقه، مشخص و تيم ملي ايران در اين دو مسابقه بسته خواهد شد.

رضا سيم خواه تصريح كرد: رقابت انتخابي ديگري در داخل كشور برگزار نمي شود، چون 70 تا 80 درصد تيم ملي در رقابت هاي جام يادگار امام و قهرماني آسيا براي المپيك مشخص شده اند.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران، زمان اعلام فهرست تيم ملي براي شركت در رقابت هاي اوكراين و بلغارستان را شنبه اعلام و خاطرنشان كرد: در دو وزن 66 و 96، امكان اضافه شدن نفرات وجود دارد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن