تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815111519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي دانشجويان زرنديه: تبيين انديشه‌هاي امام راحل درجامعه رمزنوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برخي دانشجويان زرنديه: تبيين انديشه‌هاي امام راحل درجامعه رمزنوآوري است
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام.

برخي دانشجويان زرنديه معتقدند: تبيين انديشه‌ها و آموزه‌هاي امام خميني (ره) در جامعه و انتقال آن به نسل سوم رمز شكوفايي و نوآوري است.

آنان افزودند: بكارگيري انديشه‌هاي امام خميني(ره) علاوه بر تقويت مباني نظام و اتحاد ملي باعث شكوفايي در تمامي عرصه‌ها مي‌شود.

"علي دلدار" دانشجوي زرنديه مي‌گويد: ترويج انديشه‌ها و آرمان‌هاي امام خميني (ره) توسط مسوولان فرهنگي مي‌تواند در ايجاد تحول و شكوفايي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي موثر باشد.

وي افزود: در اين راستا بايد هم با نگاه مادي و هم با نگاه معنوي اين پيام را رصد كنيم و آموزه‌ها را به كار گيريم.

"محمد اميري" ديگر دانشجوي اين شهرستان نيز گفت: استقلال، آزادي، تحقق اركان حاكميت نظام جمهوري اسلامي، عظمت كشور در داخل و خارج و قدرت نظام، از نكات مثبتي است كه از آثار انقلاب اسلامي با بهره‌گيري از انديشه‌هاي امام خميني (ره) حاصل شده است.

وي افزود: امام راحل با ملاك‌هاي نو، پديده‌ها و حركت‌هاي جديد جامعه را اداره مي‌كردند و با حفظ اين ملاك‌ها جامعه نيز از تمام خطرات حفظ شده و در غير اين صورت جامعه به چالش كشيده مي‌شد.

وي اظهار داشت: ترويج انديشه‌هاي امام خميني (ره) به اقشار مختلف جامعه به ويژه نسل سوم بزرگترين رسالتي است كه بر دوش مسوولان قرار دارد.

"مريم چاوشي" ديگردانشجوي زرنديه نيز گفت: زندگي سرشار از نوآوري امام خميني (ره) آميخته با مباني درست و اخلاق حسنه الهي است.

وي افزود: سالروز رحلت امام راحل يادآور شخصيتي ملكوتي است كه با تكيه بر اسلام ناب و همت والاي خويش طرحي نو در انداخت و با حمايت روحانيت معظم و مردم ايران نظام اسلامي مبتني بر ولايت فقيه را بينان نهاد و بر ظلم و ستم رژيم فاسد و وابسته به بيگانگان پايان بخشيد.

وي اظهار داشت: رمز ماندگاري انقلاب و استحكام آن، ترويج و احياي افكار و انديشه‌هاي امام خميني (ره) است.

"كريم توانگر" نيز مي‌گويد: امام راحل در شرايطي كه دنياي كفر قصد به انزوا كشاندن مسلمانان را داشت، وارد عمل شد و مانع از تحقق اين هدف شد.

وي ، افزود: شخصيت امام خميني (ره)، حركت و تلاش‌هاي ايشان در شكل‌گيري نهضت و نجات اسلام و مسلمانان در عصر حاضر بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي اظهار داشت: بايد ترويج انديشه‌هاي امام و شناساندن شخصيت والاي فكري و معنوي ايشان به نسل جوان از سوي همه اقشار مورد توجه قرار گيرد.

معاون فرماندار زرنديه در اين خصوص به خبرنگار ايرنا، گفت: ترويج انديشه‌هاي ناب امام خميني(ره) كليد رشد، شكوفايي و توسعه كشور در تمامي عرصه‌ها است.

"جمشيد توحيد لو" افزود: دانشجويان به عنوان قشر فرهنگي بايد حافظ آموزه‌هاي انديشه‌هاي امام راحل (ره) باشند و آن را به ساير اقشار جامعه منتقل كنند.

وي، حفظ و تداوم روند رو به رشد انقلاب اسلامي را تنها در سايه تمسك به انديشه‌هاي ناب امام راحل در تمام عرصه‌هاي مختلف جامعه اسلامي امكان پذير دانست. ك/‪۴‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن