تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816328038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي‌ازمردم رامسر خواستارتبيين بيشترسيره واهداف امام‌راحل به‌نوجوانان‌شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي‌ازمردم رامسر خواستارتبيين بيشترسيره واهداف امام‌راحل به‌نوجوانان‌شدند
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام.

شماري از مردم و مسوولان شهرستان رامسر با اشاره به شخصيت ممتاز و تاثير گذار حضرت امام خميني (ره) ، براي تداوم راه اين رهبر الهي ، برلزوم‌تبيين انديشه‌هاي ايشان به نسل‌هاي آينده تاكيد كردند.

حجت‌الاسلام " عبدالرحمن باقرزاده " امام جمعه رامسر به ايرنا گفت : حضرت امام خميني (ره) شخصيت استثنايي در دنياي معاصر است.

وي افزود : در گذشته علما و بزرگان در بخش‌هاي خاص نظير فلسفه ، فقه ، ادبيات و كلام ممتاز بودند اما حضرت امام خميني(ره) علاوه بر شخصيت علمي از جامعيتي برخوردار بوده و آنچه او را از سايرين ممتاز مي‌سازد، جامعيت علمي و سياسي او است.

وي خاطرنشان كرد : جامعيت علمي و سياسي ايشان سبب شده تا امام راحل به يك شخصيت بين‌المللي تبديل شود.

وي يادآور شد : در واقع دوران تاريخ معاصر به عصر پيش از امام راحل و دوران پس از او تقسيم مي‌شود و در مي‌يابيم كه ايشان عنصر كاملا تاثيرگذار در جهت تغيير ‪ ۱۸۰‬درجه‌اي دنياي معاصر است.

امام جمعه رامسر تصريح كرد : جهان اسلام قبل از عصر امام (ره) ، جهاني كاملا منفعل و تاثيرگذار بود اما در عصر امام خميني، جهان اسلام،جهاني فعال و تاثيرگذار بوده است.

وي بيان داشت : كشور ما در عصر امام خميني (ره) در قالب جمهوري اسلامي ، به يك كشور فعال و تاثيرگذار در معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي تبديل شد به طوري كه ايران اسلامي در مدار محوري نگاههاي سياست‌گذاران بين‌المللي و عناصر تصميم‌ساز بين‌المللي قرار گرفت.

حجت‌الاسلام باقرزاده اضافه كرد: امروز هركجا منافع نامشروع مستكبرين‌توسط انسانهاي آزاديخواه مورد تهديد واقع مي‌شود،مستكبرين كانون آن راانديشه‌هاي ناب امام مي‌دانند.

وي تاكيد كرد : ما به عنوان معاصران عصر امام به طوري كه شاهد اين چرخش جهاني در سايه انديشه‌هاي ناب امام راحل بوديم نسبت به انتقال انديشه‌ها به نسل‌هاي بعدي وظيفه‌سنگين بردوش داريم چرا كه نسل اول انقلاب طعم‌تلخ تحقيرها و ذلت‌هاي تحميل شده بر مردم را چشيده و هم دوران سرافرازي و عزتي به گسترده بين‌المللي براي جهان اسلام و ملت ايران را هم از نزديك ديده است.

به گفته امام جمعه رامسر بايد بتوانيم انديشه‌هاي امام را دست نخورده و پاك و سالم به نسل‌هاي آينده به عنوان ميراث معنوي ، منتقل نماييم.

وي گفت : امروز بيگانگان تمام عزم خود را براي مبارزه با انديشه‌هاي امام و كانون آن يعني ايران اسلامي بكار بسته تا بتوانند از موج گسترده و تاثيرگذار انديشه‌هاي امام در سطح بين‌المللي، بكاهند.

وي افزود : هر چقدر عزم در اين ميدان قوي تر باشد دشمنان ناكام تر خواهند ماند.

" علي باباخاني " فرماندار رامسر به ايرنا گفت : تمام عزت ، افتخار ، سرافرازي مسلمانان جهان ، مديون انديشه‌هاي ناب امام راحل است.

وي ادامه داد : امام خميني (ره) به عنوان يك رهبر ديني و الهي در پناه خداوند و حمايت‌هاي بي‌دريغ ملت ايران توانست پايه گذاريك انقلاب تاثيرگذار جهان باشد.

وي يادآور شد : در سايه اين پيروزيهاي بزرگ الهي است كه امروزه انقلاب اسلامي ايران كانون توجهات بين‌المللي و در عين حال مورد كينه توزيهاي استكبار جهاني است.

باباخاني با اشاره به اين كه عشق ملت ايران و ملل مسلمان به امام يك عشق و ارادت قلبي و دروني است ، افزود : با گذشت سالها از ارتحال اين رهبري الهي از عشق آزاديخواهان به امام كم نشده و حضور حماسي در سالگرد ارتحال ايشان تجديد ميثاق دوباره با آرمانهاي او بوده و اين عشق پاك را همه ساله خبرنگاران و سايت‌هاي بين‌المللي رصد مي‌كنند.

فرماندار رامسر تصريح كرد : امام خميني با قاطعيت در برابر استكبار مي‌ايستاد و ما هم نبايد ذره‌اي در برابر دشمنان عقب نشيني كنيم بلكه انديشه‌هاي امام را دنبال نماييم.

مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه رامسر به ايرنا گفت : امام راحل شخصيت برجسته‌اي بودند كه به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي اصلا از جنس انبياء بود.

وي ادامه داد : ايشان شخصيتي كم نظير و بي‌نظير بوده است و اسلام ناب محمدي را احياء و با تمام وجود قيام و حركت كرد.

حجت‌الاسلام " غلامحسين تسخيري " يادآور شد : وي عبد صالح خدا بود و هيج يك از اعمالش را بدون توجه به خدا انجام نمي‌داد.

وي افزود : امروز ما بايد با الگوگيري از اين شخصيت كم نظير و انقلابي براي ادامه راهش تلاش مضاعف نماييم.

وي بيان داشت : به تعبير مقام معظم رهبري ما بايد كارهاي بزرگ امام راحل را بشناسيم و قدر بدانيم و بايد از اعمال رفتار حركات و روشهاي امام ، الگوبرداري كنيم.

حجت‌الاسلام تسخيري اضافه كرد : امروز انديشه‌هاي امام خميني (ره) كه نداي حق و عدالت بوده فضاي جهان را بر گرفته زيرا هدف او احياي اسلام عزير بوده است.

وي يادآور شد : امام در برخورد با دشمنان مصداق كامل آيه قرآني بود و با اقتدار و صلابت بدون ذره‌اي كوتاهي در برابر دشمنان مي‌ايستاد و پايداري او بزرگترين درس امروز ما است.

به گفته او ايستادگي امروز مردم فلسطين ، لبنان و عراق مرهون انقلاب اسلامي و متاثر از انديشه‌هاي معمار كبير انقلاب اسلامي است.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن