تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816981685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاصله ميان نسل ها در آقايوسف به درستي به تصوير كشيده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: كيوان كثيريان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا گفت: دكتر علي رفيعي ويژگي هاي خاص خود را در فيلمنامه آقا يوسف به تصوير كشيده و نوع نگاه اين كارگردان با سابقه تئاتر در دومين اثر سينمايي وي به وضوح ديده مي شود. وي افزود: رفيعي به علت سابقه فعاليت طولاني در عرصه تئاتر و شناخت دقيق درام، اشراف دقيقي نسبت به اين عنصر در آثار خود دارد و با توجه به اينكه به طراحي صحنه نيز آشنا است، تلاش مي كند آثارش چيدمان چشم نوازي براي مخاطب داشته باشد. نايب رييس سابق انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران يادآور شد: رفيعي از رنگ ها و فضاهاي موجود در آثار خود به درستي استفاده مي كند و مايه داستان هاي وي بر پايه تم هاي معروف نمايشي است كه در نمايشنامه هاي بزرگ دنيا ديده مي شود. كثيريان افزود: رفيعي در سينما همانند تئاتر راه درستي را در پيش گرفته، از اين جهت آقايوسف جهش بزرگي نسبت به كار قبلي اين كارگردان در عرصه سينما است، اما ادامه منطقي راه فيلمسازي است كه در گام نخست فيلم قابل قبول ماهي ها عاشق مي شوند را ساخته است. اين منتقد سينما گفت: آقايوسف روايت خيانت، صداقت و فاصله دونسل است و اين موضوعات به درستي در درام داستان فيلم ديده مي شود. وي افزود: آقايوسف، ترجمه رفيعي از يكي از بحران هاي اجتماعي جامعه كنوني است و مخاطب، اين اثر سينمايي و روايت داستاني آن را مي پذيرد. كثيريان فيلم سينمايي آقايوسف را اثري خوش ساخت توصيف و بازي بازيگران در آن را روان و قابل قبول ارزيابي كرد. وي تاكيد كرد: اين اثر سينمايي با مخاطب ارتباط خوبي برقرار مي كند و البته قرار نيست يك رئاليته كاملا مطلق را روي پرده سينما ببينيم. عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران يادآور شد: بازي رفيعي با موقعيت ها، بازي ها، رنگ ها و گره افكني ها، فيلم را به اثري قابل قبول تبديل كرده و مخاطبان نيز با رضايت خاطر سالن سينما را ترك مي كند. فيلم سينمايي آقايوسف با نقش آفريني مهدي هاشمي، هانيه توسلي، لادن مستوفي، صابر ابر و شاهرخ فروتنيان اكنون در سينماهاي سراسر كشور به روي پرده مي رود. مهدي هاشمي براي بازي در اين اثر سينمايي سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد را از بيست ونهمين جشنواره فيلم فجر دريافت كرد. فراهنگ ** 1983 ** 1071




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن