تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سنندج آغاز شد چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سنندج آغاز شد چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري
خبرگزاري فارس: با حضور 70 سفير خارجي مقيم ايران، چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري امروز در سالن همايش‌هاي هتل شادي سنندج، آغاز شد.


سرپرست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان، در حاشيه برگزاري اين همايش، هدف از برگزاري اين همايش را معرفي بيشتر استان، جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي، توانمندي‌هاي گردشگري و آماده‌سازي استان را براي سرمايه‌گذاري بيشتر در توسعه صنعت گردشگري عنوان كرد.
علي فعله‌گري اظهار داشت: با وجود اينكه استان كردستان داراي جاذبه‌هاي طبيعي، آثار تاريخي و باستاني خوبي است، اميدوارم با برگزاري اين همايش، زمينه سرمايه‌گذاري و توسعه بيشتر صنعت گردشگري در اين استان فراهم شود.
وي تصريح كرد: جاذبه‌هاي گردشگري و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان كردستان تا به حال به دليل وقوع جنگ تحميلي و نگاه‌هايي كه نسبت به اين استان وجود داشته است، ناشناخته مانده بود كه برگزاري اينگونه همايش‌ها مي‌تواند در معرفي امنيت پايداري كه در كردستان برقرار است و گردشگري اين استان نقش پررنگي داشته باشد.
فعله‌گري تصريح كرد: اين سفيران در طول اين دو روز همايش، از خانه كرد، موزه سنندج، بازار و مسجد جامع (دارالاحسان) و جاذبه طبيعي موجود در سنندج بازديد مي‌كنند.
استان كردستان داراي يك هزار و 604 اثر تاريخي و طبيعي است، كه تا كنون 640 اثر آن به ثبت ملي رسيده است.
انتهاي پيام./ص
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن