تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814645669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بنگاههاي زودبازده مصوب در اولويت دريافت تسهيلات


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بنگاههاي زودبازده مصوب در اولويت دريافت تسهيلات
وزير كار و امور اجتماعي گفت : علاوه بر طرح هاي نيمه تمام، بنگاههاي زودبازده كه طرح هاي آن ها در بانكها به تصويب رسيده است امسال در اولويت دريافت تسهيلات بانكي هستند.
وزير كار و امور اجتماعي گفت : علاوه بر طرح هاي نيمه تمام، بنگاههاي زودبازده كه طرح هاي آن ها در بانكها به تصويب رسيده است امسال در اولويت دريافت تسهيلات بانكي هستند.
سيد محمد جهرمي در حاشيه بازديد يك ساعته خود از پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع كشاورزي، مواد غذايي، ماشين آلات و صنايع وابسته در جمع دست اندركاران و توليد كنندگان و اعضاي انجمن هاي صنايع غذايي كشور همچنين از دست اندركاران و انجمن هاي صنايع غذايي كشور خواست براي افزايش پايداري و ميزان بهره وري، چشم انداز و برنامه هاي بلند مدت خود را تدوين و به دولت ارائه كنند.
وزير كار و امور اجتماعي صنايع غذايي كشور را با ارزش و زمينه رشد صنايع داخلي دانست و افزود: با تدوين چشم انداز صنايع غذايي، ميزان سرمايه در گردش و ارز اين صنايع تنظيم و پرداخت مي شود.
وي به ايجاد معاونت مهارت هاي پيشرفته در سازمان فني و حرفه اي كشور اشاره كرد و گفت: كارگران و ديگر نيروهاي مورد نياز صنايع غذايي مي توانند از اين طريق آموزش مهارت ببينند .
جهرمي در ادامه گفت: جهرمي با اشاره به توليد سالانه 100 ميليون تن محصولات كشاورزي افزود: 30 درصد اين توليدات در كشور از بين مي رود و صنايع غذايي نقش بزرگي در كاهش اين ضايعات دارد.
وي با بيان اين كه با افزايش درآمد روستائيان از طريق بهره وري در توليد صنايع غذايي و صنايع تبديلي، مي توان از مهاجرت روستائيان جلوگيري كرد افزود: تحقق اين امر مستلزم حركت به سمت كشاورزي علمي است.
وزير كار صنايع تبديلي را جلوتر از توليدكنندگان محصولات كشاورزي دانست و به توليد سالانه 4ميليون و 500 هزار تن شير در كشور اشاره كرد و گفت: هم اكنون معادل 7 ميليون تن شير، ماشين آلات در كارخانه ها نصب شده است و بايد مواد اوليه آن ها تامين شود.
جهرمي نقل برخي از صحبت ها را كه صنايع تبديلي شير را اسيركننده توليدكنندگان شير مي دانند؛ صحيح ندانست و گفت: بايد با اتخاذ راهكارهاي موجب افزايش بازدهي اين بخش شويم و در كميسيون اقتصاد دولت نيز قيمت خريد شير از دامداران اصلاح شده است.
وي به پائين بودن قيمت انرژي، دستمزد كارگر و تنوع شرايط توليد محصولات كشاورزي در كشور اشاره كرد و گفت: با اين حال در رقابت جهاني عقب هستيم؛ بنابراين واحدهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي مي توانند با اتخاذ نشان تجاري واحد در اين رقابت پيروز شوند.
در اين ديدار برخي توليدكنندگان به برخي مشكلات در زمينه مواد اوليه، تامين نقدينگي و دريافت تسهيلات بانكي،استمهال بدهي هاي خود، تعدد نشان هاي تجاري در صنايع غذايي، پائين بودن سطح مهارت دانش آموختگان اين صنعت، معافيت هاي گمركي و ماليات و عوارض توليد و افزايش قيمت مواد اوليه و ايجاد برخي مشكلات ناشي از سرمازدگي و خشكسالي اشاره و پاسخ هاي متناسبي از وزير كار و امور اجتماعي دريافت كردند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن