تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدى‌نژاد: لاريجانى از نخبگان بسيار خوب كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: احمدى‌نژاد: لاريجانى از نخبگان بسيار خوب كشور است
احمدى نژاد در خصوص انتخاب لاريجانى به عنوان رئيس موقت مجلس هشتم گفت: اين انتخاب تصميم نمايندگان است و ما از تصميمات مجلس استقبال مى‌كنيم.

به گزارش فارس، محمود احمدى‌نژاد رئيس‌جمهور ديروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در گفتگويى كوتاه با خبرنگاران، پيرامون علت انجام نشدن سفر هفته جارى رئيس‌جمهور اظهار داشت: فشردگى برنامه‌ها باعث شد كه سفر اين هفته به تعويق بيفتد، اما برنامه سفرهاى استانى هيئت دولت به طور منظم انجام خواهد شد. وى در پاسخ به سوال ديگرى در مورد هدفمند كردن يارانه‌ها تصريح كرد: اين مورد نيز جزء برنامه تحول اقتصادى دولت است كه اوايل تيرماه اعلام خواهد شد. احمدى نژاد در پاسخ به سوالى درباره انتخاب لاريجانى به عنوان رياست موقت مجلس بيان داشت: اين انتخاب، تصميم نمايندگان است و ما از تصميمات مجلس اسقبال مى‌كنيم. رئيس جمهور لاريجانى را از نخبگان بسيار خوب كشور دانست.

غ‌محمود احمدى نژاد كه ديروز در مراسم معارفه محمدرضا رحيمى معاون حقوقى و پارلمانى خود درنهاد رياست جمهورى سخن مى گفت، روابط بين دستگاههاى گوناگون كشور با يكديگر و دستگاهها با مردم را پايه هر نوع برنامه ريزي،كار و سازندگى در كشور خواند و گفت : دولت نهم قانونمندترين دولتها بوده است.

وى در ادامه خطاب به تمامى دستگاههاى اجرايى كشور گفت : هيچ دستگاهى حق ندارد با دستگاه ديگر وارد دعوا شود.

وى در بخش ديگرى از سخنان خود قوه مجريه را يك تن واحد خواند و گفت‌: مجموعه ماموريتهاى قوه مجريه يك ماموريت است و همه بايد با هماهنگى آن را انجام دهيم چرا كه اهميت اين قوه در مقايسه با ساير قوا از اهميت بالايى برخوردار است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن