تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816956134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجانى رئيس موقت مجلس هشتم مطرح كرد:نقشه راه مجلس حكمتهاى سازنده رهبري


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: لاريجانى رئيس موقت مجلس هشتم مطرح كرد:نقشه راه مجلس حكمتهاى سازنده رهبري
لاريجانى به غرب هشدار دارد كه در صورت ادامه رفتار نامناسب غرب در برابر مسائل هسته اى ايران ، مجلس هشتم با ورود به موضوع ، حد و مرزى جديد براى همكارى با آژانس تعيين مى‌كند.

به گزارش مهر، على لاريجانى رئيس موقت مجلس هشتم در نخستين نطق اين مجلس در واكنش به گزارش اخير مدير كل آژانس انرژى اتمى و فشارهاى سياسى غرب گفت: غرب از “پاس كاري” ديپلماتيك پرونده هسته‌اى ايران بين آژانس بين‌المللى انرژى اتمى و گروه 1+5 خوددارى كند.

وى تاكيد كرد : مجلس اجازه چنين فريبكارى را نمى‌دهد.

رئيس موقت مجلس شوراى اسلامى در رابطه با محورهاى مهم گزارش اخير البرادعى نيز اظهار داشت: در اين گزارش تاكيد شده است كه تمامى موارد از جمله آبشارها و تاسيسات هسته‌اى زيرنظر آژانس قرار دارد. همچنين آژانس هيچگونه مدركى دال بر تخلف ايران در مسائل هسته‌اى در دست ندارد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراى اسلامى با تاكيد بر اينكه در بندهايى از گزارش آژانس متاسفانه چنان چند پهلو سخن گفته شده كه فقط براى تبليغات رسانه ‌اى سودآور است، تاكيد نمود:‌ ما شاهد جوسازى‌هايى در اين خصوص هستيم.

وى ضمن تاكيد بر وظايف نمايندگى ملت بزرگ ايران اعلام كرد: مطابق سوگند تلاش مى‌ كنيم انتظارات مردم برآورده شود.

رئيس موقت مجلس هشتم همچنين تاكيد كرد كه حكمت هاى سازنده در پيام مقام معظم رهبرى نقشه راه ترسيم شده مجلس هشتم است .

لاريجانى از حداد عادل به عنوان سرمايه ملى كه همواره زينت بخش مجلس است ياد كرد و با قدردانى از زحمات هيئت رئيسه مجلس هفتم اظهار داشت: رياست معنوى ايشان را قدر مى نهيم و نقطه نظرات و تجربيات ايشان همواره براى ما راهگشا خواهد بود.

وى گفت : انتظار مقام معظم رهبرى از مجلس هشتم در تصويب قوانين كارآمد، شفاف، روزانه و با ديد بلند مدت و معطوف به منافع ملي، مسئوليت ما را در كارشناسى دقيق و استفاده هر چه بيشتر از زمان در جهت فهم و درك دقيق تر از شرايط كشور و منافع ملى بيشتر مى كند تا طرح ها و لوايح را در جهت سند چشم انداز با مبانى درست بررسى كنيم.

لاريجانى تصريح كرد: تاكيد رهبر بزرگوار انقلاب بر دو عنصر نظارت و همگرايى صميمانه با ساير قوا راهبردى روشن براى مجلس هشتم خواهد بود و اميدواريم با توجه خاص نمايندگان محترم سازوكار نظارت شفاف وكنجكاوانه و در عين حال صميمانه با متدولوژى نوين تدارك ديده شود و اين امر را جزء كارهاى آتى خود مى دانيم.

رئيس موقت مجلس هشتم اظهار داشت: تاكيد به حق ايشان كه مجلس قانونگذارى راهنماى عمل دولت است و بناست دولت در هيچ يك از زمينه ها از قوانين مصوب مجلس تخطى نكند و در موارد اختلافى گروهى از دو طرف موضوع را حل و فصل كنند، اقتضا مى كند سريع تر براى اين كار راهكارى ارائه كنيم تا در موارد اختلافى ، قبل از اينكه اجراى صلب مرزهاى قانونى بين دو قوه شكنندگى ايجاد كند از طريق رايزنى در چنين كميته هاى مشتركى به نتيجه آراسته گردد.

وى تصريح كرد : همكارى دوستانه و هم سخنى دولت با نمايندگان براى درك بهتر شرايط زمانه و خدمت به مردم قابل تقدير و ستايش است و اميدواريم فضاى مودت و كارشناسى دقيق تر در امور كشور مدد رساند.

رئيس موقت مجلس هشتم درادامه سخنانش با قدردانى ازسخنان تحول برانگيز، شجاعانه و خيرخواهانه سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان تصريح كرد: اين مرد الهى از پيروزى جنگ در صحنه لبنان كه همگى در سايه مقاومت و ابتكار حزب الله حاصل شد، ادعايى براى قدرت و تسلط بيشتر حزبى طلب نكرد بلكه يكسره هدف همه تلاش هاى حزب الله را در سربلندى ملى لبنان خلاصه كرد.

لاريجانى در پايان جلسه علنى مجلس در جمع خبرنگاران نيز با اشاره به اولويت‌هاى كارى مجلس هشتم گفت: فكر مى‌كنيم خواسته اصلى مردم ساماندهى به وضعيت اقتصادى كشوراست بر اين اساس حتما رايزنى‌هايى را با دولت و ساير قوا خواهيم داشت و اميدواريم مجلس هشتم در سرو سامان دادن به وضعيت اقتصادى كشور، مجلسى پرتحرك باشد.

غ‌ در جلسه ديروز مجلس شوراى اسلامى على لاريجانى نماينده مردم قم تنها كانديداى رياست موقت مجلس هشتم بود كه با اكثريت آرا به عنوان رئيس موقت مجلس انتخاب شد. همچنين سيدحسن ‌ابوترابى فرد و محمدرضا باهنر به عنوان نواب رئيس موقت مجلس انتخاب شدند.

با راى گيرى منتخبان مجلس هشتم، 6 منشى و 3 كارپرداز هيئت رئيسه موقت مجلس نيز انتخاب شدند. ميرتاج‌الدينى ، موسى قربانى ، حاج‌بابايى ، غفورى‌فرد ، محبى‌نيا و حسين نژاد فلاح توانستند آراى لازم را براى انتخاب 6 منشى هيئت رئيسه موقت مجلس كسب كنند. همچنين محمد آشورى ، احمد ناطق نورى و احمد مهدوى ابهرى به عنوان كارپردازان اين هيئت رئيسه انتخاب شدند. هيئت رئيسه موقت مجلس تا تصويب دو سوم اعتبارنامه نمايندگان اداره مجلس را به عهده خواهد داشت.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن