تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيرستاد كميته اعزام زائران به مرقد امام خميني(ره) استان زنجان: حضور مردم در مراسم 14 خرداد نشان از معرفت مردم به امام (ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبيرستاد كميته اعزام زائران به مرقد امام خميني(ره) استان زنجان: حضور مردم در مراسم 14 خرداد نشان از معرفت مردم به امام (ره) است
خبرگزاري فارس: دبير ستاد كميته اعزام زائران به مرقد امام خميني(ره) استان زنجان گفت: حضور داوطلبانه و پر شور مردم در مراسم بزرگداشت و گراميداشت ارتحال امام خميني(ره) نشان از معرفت و وفاداري مردم نسبت به ايشان است.


به گزارش خبرگزاري از زنجان،‌ مسعود افشاري‌راد امروز در جمع خبرنگاران افزود: مراسم ارتحال امام خميني(ره) براي مردم بسيار اهميت دارد و همه مردم سعي مي‌كنند با حضور در اين مراسم اين اهميت را به مردم جهان برسانند.
وي با اشاره به اينكه برگزاري اين مراسم برد داخلي و خارجي دارد افزود: ما با حضور در اين همايش بزرگ ملي در كنار مقام معظم رهبري به همه جهانيان مي‌گوييم كه ما حزب ولايت فقيه هستم.
مسئول فرهنگي سپاه منطقه زنجان در ادامه با اشاره به اينكه امسال بيستمين سالگرد رحلت امام خميني(ره) است افزود: رهبر معظم انقلاب با رهبري حكيمانه خود در طول 19 سال انقلاب را بيش از پيش در جهان نهادينه كرده‌اند به طوري كه امروز بزرگترين سياستمداران در مقابل ايشان زانوي تعظيم مي‌زنند.
وي با اشاره به اينكه مراسم ارتحال امام خميني روز رحلت ايشان در حرم مطهر به صورت سراسري برگزار مي‌شود افزود: بيش از دو ميليون نفر در اين همايش بزرگ از سراسر كشور حضور خواهند داشت و اتحاد و وفاداري خود را به گوش جهانيان خواهند رساند.
دبيرستاد كميته اعزام زائران به مرقد امام خميني(ره) استان زنجان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بيش از 7 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از استان زنجان به حرم مطهر امام خميني(ره) اعزام مي‌شوندافزود: اين افراد در غالب 200 اتوبوس، 11 آمبولانس، اكيپ تعميرات و راهنمايي رانندگي به مرقد مطهر اعزام مي‌شوند.
وي افزود: اين كاروان 13 خرداد ساعت 10 شب از عوارض اتوبان زنجان به طرف تهران حركت خواهد كرد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه تمهيدات لازم براي اعزام و برنامه‌هاي اين كاروان پيش‌بيني شده است درپايان افزود: با تمهيدات انجام شده براي اسكان كاروان استان زنجان در مرقد امام(ره) ظلع غربي مجموعه حرم مطهر پيش‌بيني شده است.
انتهاي پيام،/ص
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن