تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمله جوانان اسرائيلي به فلسطيني ها با چاقو


واضح آرشیو وب فارسی:الف: حمله جوانان اسرائيلي به فلسطيني ها با چاقو
پخش فيلم حمله وحشيانه چند جوان اسرائيلي به فلسطيني ها در يك مركز خريد در بيت المقدس از رسانه هاي رژيم صهيونيستي خشم ساكنان سرزمينهاي اشغالي را برانگيخت.

به گزارش برنا به نقل از دي ولت، چندين جوان اسرائيلي با چاقو به مشتريان فلسطيني يك فروشگاه واقع در بيت المقدس حمله ور مي شوند. اين جوانان با پيام كوتاه قرار حمله به ساكنان عرب بيت المقدس را با چاقو، چوب بيس بال و نظاير آن گذاشته و به اتفاق هم اقدام به اين كار مي كنند.

فيلمهاي آرشيوي دوربينهاي مداربسته به تازگي از وقوع چنين حمله هايي پرده برداشته است. يكي از اين حمله ها مربوط به يك مركز خريد در بيت المقدس شرقي است كه در تاريخ 30 آوريل اتفاق افتاده است. اين فيلم نشان مي دهد چگونه جوانان اسرائيلي مسلح به چاقو و چماق به دو جوان فلسطيني حمله كرده و آنها را مجروح مي كنند. يكي از اين دو جوان با وجود زخمي شدن موفق به فرار مي شود اما ديگري آنقدر مورد ضرب و شتم قرار مي گيرد تا بيهوش شود.

اقدام اين گروه از جوانان اسرائيلي در مراكز رفت و آمد جوانان فلسطيني و به دور از چشم نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي انجام مي گيرد. به گفته "ميكي روزنفلد" رييس پليس بيت المقدس تا كنون يازده جوان اسرائيلي در ارتباط با اين اقدامات دستگير شده اند. به نوشته روزنامه "هاآرتص" اين جوانان با ارسال پيامكهايي با مضمون" ادب كردن جوانان عرب" در اماكني مانند مراكز خريد، در اين مكانها گرد آمده و اقدام به حمله به جوانان مي كنند.

در همين حال دهها تن از جوانان اسرائيلي در ورودي مراكز عمومي اين شهر با در دست داشتن چاقو، چوب بيس بال و وسايل كتك كاري در انتظار جوانان فلسطيني به سر برده و به محض ديدنشان به آنها حمله ور مي شوند.

انتشار خبر وجود چنين گروههايي در ميان جوانان اسرائيلي موجب نگراني مقامات اين رژيم و خشم ساكنان سرزمينهاي اشغالي شده است. قرار است دادگاه رسيدگي به اتهامات جوانان دستگير شده به زودي تشكيل شود. با اين حال گفته مي شود در حال حاضر بدليل سن كم متهمان، اين افراد آزاد بوده و امكان ارتكاب مجدد اقدامات خود را دارند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن