تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ممنوعيت سفر اتباع آمريكايي به اندونزي لغو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ممنوعيت سفر اتباع آمريكايي به اندونزي لغو شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كوالالامپور ـ با لغو ممنوعيت سفر اتباع آمريكايي به اندونزي كه مدت هشت سال ادامه داشت، مسوولان اندونزي اظهار اميدواري كرده اند كه با سفر اتباع ايالات متحده به اندونزي، صنعت گردشگري اين كشور رونق بيشتري بگيرد.


روزنامه بيزينس اندونزيا روز چهارشنبه ضمن اعلام مطلب فوق نوشت: رئيس جمهوري اندونزي با اشاره به اين تحول تاكيد كرد: در سال 2008 به عنوان سال ديدار از اندونزي، رونق بزرگي در زمينه گردشگري اين كشور بوجود خواهد آمد.
"سوسيلو بامبانگ يودهويونو" افزود: اين اقدام اخير آمريكا نشان دهنده آن است كه طبق گزارش هاي جامعه بين المللي ، سطح امنيت اجتماعي در اندونزي مطابق استاندارهاي جهاني است و لذا تصميم متخذه از سوي آمريكا يك امر طبيعي به شمار مي آيد.
وي برگزاري اجلاس بين المللي محيط زيست در بالي و ديدار شخصيت هاي مهم مانند "بيل گيتس" از اندونزي را نشانه ديگري دال بر وجود امنيت كامل در اين كشور ذكر كرد.
وزارت امور خارجه آمريكا كه از چندي پيش اتباع خود را از سفر به اندونزي منع كرده بود، اخيرا تصميم گرفته تا منع آمد و شد اتباع خود به اندونزي را متوقف سازد.
دولت آمريكا به علت بمب گذاري هاي انجام شده در اندونزي از سال 2000 اتباع خود را از سفر به اين كشور منع كرده بود.
كامرون هومه سفير آمريكا در اندونزي با اشاره به تصميم وزارت امورخارجه كشور متبوع خود كه از تاريخ 23 ماه مي به اجرا درآمده، گفت: ما از اقدامات دولت اندونزي در راستاي مبارزه با تروريسم بسيار خرسنديم و اميدواريم در آينده ، تيم هاي تحقيقاتي آمريكايي نيز به اندونزي سفر كنند.
برابر آمار منتشره درمطبوعات اندونزي در سال 2007 بيش از 130 هزار تبعه آمريكا به اندونزي سفر كرده اند و هدف دولت اندونزي در سال ديدار از اندونزي (سال 2008) جذب هفت ميليون گردشگر اعلام شده است.
آساق **335**1595**1392
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن