تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816579613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو؛ پخش مستقيم اركستر سمفونيك تهران به مناسبت عروج ملكوتي امام(ره) 9 مركز راديويي در داوري جشنواره‌ شانزدهم دست خالي ماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو؛ پخش مستقيم اركستر سمفونيك تهران به مناسبت عروج ملكوتي امام(ره) 9 مركز راديويي در داوري جشنواره‌ شانزدهم دست خالي ماندند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**پخش زنده اركستر سمفونيك تهران در راديو تهران

دفتر شبانگاهي صداي پايتخت از پخش زنده و مستقيم اركستر سمفونيك تهران از تالار وحدت خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا از روابط عمومي اين شبكه: اركستر سمفونيك تهران كه مناسبت نوزدهمين سالگرد عروج ملكوتي امام(ره) در تالار وحدت اجرا خواهد شد با رهبري منوچهر صهبايي است و به اجراي ‌٥ قطعه از انقلاب تا رهبري آيت الله خامنه اي مي پردازند.

گفتني است اوهانيان رهبر گروه كر، سعيد ذهني آهنگساز و علي تفرشي ، علي مينو سپهر، اسفنديار قره باغي و محمد گلريز از خوانندگان اين گروه هستند. اجراي اركستر سمفونيك تهران ساعت ‌٢١ روز شنبه در تالار وحدت و همزمان در راديو تهران به مدت ‌١٢٠ دقيقه پخش خواهد شد.

** ‌٩مركز راديويي در داوري جشنواره‌ شانزدهم دست خالي ماندند

نتايج اوليه‌ و برآيند كلي بررسي آثار راديويي در هيات‌هاي انتخاب و داوري جشنواره‌ي شانزدهم توليدات مراكز استان‌هاي صدا‌وسيما اعلام شد.

به گزارش ايسنا به نقل از كميته‌ي اطلاع‌رساني شانزدهمين جشنواره‌ي توليدات مراكز استان‌ها، از لحاظ كمي از مجموع ‌٣٢مركز، ‌٥مركز هيچ يك از آثارشان موفق به حضور در هيات داوري نشده است.

جواد رضايي، دبير وعضو هيات داوران برنامه‌هاي راديويي شانزدهمين جشنواره‌ي توليدات مراكز استان‌ها، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در بين ‌٢٧ مركزي كه آثارشان در هيات داوري بررسي شد ‌٤مركز نيز نتوانستند جايزه‌اي را طبق نظر هيات داوران از آن خود كنند.

وي خاطرنشان كرد: درمجموع آنچه از داوري آثار راديويي ارسالي جشنواره شانزدهم قابل استخراج است اين است كه امسال بيش از برنامه درخشان و ويژه، عوامل برنامه‌ساز موفق داشتيم . اين نشان‌دهنده اين است كه راديوهاي استاني دركنار ساختار به لحاظ محتوايي هم بايد آثارشان نوآوري بيشتري داشته باشد و با ديدي جديدتر به راديو نگاه كنند.

شانزدهمين جشنواره‌ي توليدات مراكز استان‌هاي سازمان صدا‌وسيما ‌٢٧الي‌٣٠خردادماه سال جاري در شيراز برگزار خواهد شد.

***راديو تهران *

*بررسي واقعه ‌١٥ خرداد در بحث روز

گفتگو بحث روز شبكه راديويي تهران در روز ‌١٥خرداد ماه به بررسي تاريخي و تحليلي واقعه اين روز در سال ‌١٣٤٢ خواهد بود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، پژمان كريمي سردبير اين برنامه گفت: در اين روز مجيد خدايي از فدائيان اسلام مهمان برنامه است و نظريات كارشناسي سيد حميد روحاني ،حبيب الله عسگر اولادي مطرح خواهيم كرد.

همچنين گفتگو با برخي اهالي شهرستان ورامين كه شاهد صحنه واقعه كشتار ورامين توسط رژيم طاغوت بودند در ديگر بخش هاي اين برنامه است.

بحث روز به طور زنده با اجراي دكتر طاهري در ساعت ‌١٣:30 به مدت يك ساعت پخش خواهد شد.

**عود نوازي در موسيقي

برنامه زنده شباهنگ از جايگاه عود نوازي در موسيقي ايراني مي گويد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي اين شبكه: برنامه موسيقيايي شباهنگ كه در روز جمعه از ساعت ‌١٩ به روي آنتن مي رود ميزبان منصور نريمان استاد برجسته عود نوازي خواهد بود و در خصوص عود نوازي و جايگاه آن در موسيقي ايراني گفتگو مي كند.

شباهنگ با سردبيري رضا ملكوتي و گويندگي الهام شوقي از راديو تهران پخش مي شود.

***راديو سلامت

* خدا آگاه است وصبوردر راديو سلامت

برنامه‌ي «روايت سلامت» عنوان برنامه‌اي است كه به روايت داستان‌هاي مهيج و شنيدني پرداخته و درپايان داستان دكتر ناظمي روانشناس برنامه به تحليل و روابط شخصيت‌هاي داستان مي‌پردازد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، داستان اين هفته: بازرگان بي گناهي در اثر اشتباه سالها ازعمرش را در زندان سپري مي كند تا اينكه پس از سالها...

اين برنامه روز جمعه ساعت ‌٩ به سردبيري و نويسندگي متين پارسا، تهيه كنندگي سارا شريفي و گويندگي معصومه نوازاني پخش مي‌شود.

***راديو تجارت

*« دست نامرئي» جنگ اقتصادي راديو تجارت

برنامه‌ي «دست نامرئي» برنامه‌اي زنده از گروه دانش و تجارت است كه روزهاي جمعه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه هر هفته با بحث هاي متنوع اقتصادي - كارشناسي ارائه مي شود . روز جمعه دهم خردادماه در اين برنامه يك نكته حقوقي ومواد قانوني تجارت ، تحولات تجاري و اقتصادي در هفته گذشته ، تاريخچه تجارت در ايران باستان ، رفتار در تجارت عناوين موضوعات برنامه است .. اين برنامه از ساعت ‌١٠:15تا تا ‌١١:30 از راديو تجارت پخش مي‌شود. ميهمانان برنامه كوروش سليماني وكيل پايه يك دادگستري، علي تهران وند كارشناس ارشد اقتصاد، دكتر اسماعيل محمدي استاد دانشگاه و سعيد سليماني كارشناس تاريخ تجارت هستند.

**«ژرفا» و ارتباط فرهنگ و آداب و رسوم ملل

در برنامه اين هفته "ژرفا " كه روز جمعه ار راديو تجارت پخش مي شود ، با توجه به گسترش بازارهاي تجاري در جهان فرهنگ و آداب و رسوم ملل مختلف بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه روز جمعه دهم خردادماه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي‌شود. در اين برنامه دكتر بيژن عبدي اقتصاددان ، دكتر محمد علي الستي جامعه شناس ، دكتر ميثم موسايي اقتصاد دان و افشين پژمان به عنوان كارشناس مجري حضور دارند و در باره موضوع عنوان شده به بحث و تبادل نظر مي پردازند .

**« كاوش»در صندوق هاي قرض الحسنه

صندوق هاي قرض الحسنه و تاثير آن در اقتصاد كشور موضوع اين هفته برنامه كاوش است . اين برنامه كاري از گروه دانش و تجارت است كه روزهاي جمعه هر هفته از راديو تجارت پخش مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه كاوش ميزبان غفاري كارشناس امور بانكي و مدير عامل يكي از موسسات قرض الحسنه و تمدن كارشناس اقتصادي است ساعت پخش برنامه ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 دقيقه است .

**«صداي بازرگان» و بررسي نظام واردات

«صداي بازرگان» برنامه اي از گروه دانش و تجارت شبكه راديويي تجارت است كه در روز شنبه يازدهم خرداد ماه با موضوع نظام واردات ارائه مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين برنامه دكتر بهمن آرمان مسئولين ذيربط بعنوان كارشناس حضور دارند . برنامه " صداي بازرگان " از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 دقيقه بصورت مستقيم پخش مي شود .

**« پويش سبز» و خرما

برنامه‌ي «پويش سبز» عنوان برنامه اي از گروه تجارت و دانش است كه با طرح موضوعات مختلف سعي در موشكافي مسائل دارد . به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در روز شنبه يازدهم خرداد ماه اين برنامه بحث خرما را پيش كشيده و مسائل و مشكلات مربوط به اين محصول حياتي را مطرح مي كند .مسئولين و كارشناسان ذيربط در اين برنامه براي پاسخگويي حضور دارد . . برنامه " پويش سبز " روزهاي شنبه هر هفته از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 دقيقه روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ پخش مي شود .

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن