تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژاپن تيم پزشكي به ميانمار اعزام مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ژاپن تيم پزشكي به ميانمار اعزام مي‌كند
توكيو - وزير امور خارجه ژاپن روز چهارشنبه اعلام كرد: ژاپن يك تيم پزشكي را براي كمك به آسيب ديدگان توفان اخير در ميانمار ، به اين كشور اعزام مي كند.

به گزارش خبرگزاري كيودو، ماساهيكو كومورا گفت: اين تيم پزشكي ‪ ۲۳‬نفره از جمله شامل چهار دكتر ، هفت پرستار و يك داروساز هستند كه قرار است در اطراف شهر آسيب ديده لابوتا مستقر شوند.

به گزارش ايرنا به نقل از كيودو ، به دنبال درخواست دولت نظامي ميانمار ، يك تيم بازرسي براي استقرار اين تيم پزشكي از روز يكشنبه ، برنامه استقرار اين تيم را در اين كشور برنامه ريزي مي‌كنند.

ياسوئو فوكودا نخست وزير ژاپن پيش از اين دولت نظامي ميانمار را به دليل نپذيرفتن نيروهاي امدادي ژاپني براي كمك به آسيب ديدگان ميانماري در جريان طوفان اخير در اين كشور ، مورد انتقاد قرار داده بود.

فوكودا گفته بود: ژاپن درحال بررسي اعزام يك تيم پزشكي براي كمك به آسيب ديدگان ميانماري است.

منابع خبري به نقل از تلويزيون دولتي ميانمار اعلام كردند ، براساس آخرين آمار در طوفان اخير اين كشور ‪ ۷۷‬هزار و ‪ ۷۳۸‬نفر كشته و ‪ ۵۵‬هزار و ‪ ۹۱۷‬نفر ناپديد شده اند.

همچنين براثر اين توفان مهيب بيش از يك ميليون نفر خانه و كاشانه خود را از دست دادند.

توفان نرگس ‪ ۳‬مي( ‪ ۱۳‬ارديبهشت) از ناحيه دهانه رودخانه آياوادي واقع در حدود ‪ ۲۲۰‬كيلومتري جنوب غربي يانگون وارد خشكي شد و سپس منطقه اقتصادي يانگون ميانمار را درنورديد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن