تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813352723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت: فرهنگ قرآن و دين باوري بايد در دانشگاه‌ها احيا شود كميته‌هاي انضباطي دانشگاه‌ها بايد نقش پيشگيرانه و ارشادي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت: فرهنگ قرآن و دين باوري بايد در دانشگاه‌ها احيا شود كميته‌هاي انضباطي دانشگاه‌ها بايد نقش پيشگيرانه و ارشادي داشته باشند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

معاون امور دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از برگزاري جشنواره سراسري نشريات دانشجويي «شهيد علم الهدي» در اول دي ماه و اجلاس سراسري نماز باعنوان «دانش و نيايش» در آبان ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر عصمت باروتي امروز در همايش معاونان دانشجويي و فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور اظهار كرد: از دانشگاه‌ها انتظار مي‌رود فعاليت‌هاي فرهنگي را با ارائه راهكار، تهيه و تدوين شاخصهاي فرهنگي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري انجام دهند.

وي با اشاره به تهيه شناسنامه فرهنگي براي فعاليتهاي فرهنگي دانشگاهها گفت: فعاليتهاي فرهنگي با اين شيوه قانونمند و در جهت مهندسي فرهنگي اجرايي مي‌شوند.

باروتي تاكيد كرد: فهم، تدبر و انس با قرآن كريم بايد در برنامه‌هاي معاونت‌هاي دانشجويي فرهنگي دانشگاهها قرار گيرد.

وي با تاكيد به اينكه فرهنگ قرآن و دين باوري بايد در دانشگاه‌ها احيا شود، خاطر نشان كرد: پرهيز از افزايش پذيرش غيرمتعارف دانشجو نسبت به سطح امكانات، بايد مورد نظر دانشگاه‌ها باشد.

وي با اشاره به برگزاري جلسات صميمانه پرسش و پاسخ با دانشجويان، گفت: بايد با برگزاري اين جلسات در محيطهاي دانشگاهي، ارتباط صميمانه با دانشجويان برقرار شود.

باروتي تاكيد كرد: معاونين دانشجويي بايد با خانواده‌هاي دانشجويان براي پيشگيري از برخي از آسيب‌ها ارتباط زيادي داشته باشند.

معاون فرهنگي وزير بهداشت همچنين با تاكيد بر تلاش براي واقعي كردن سرانه دانشجويي اظهار كرد: اين موضوع در حال حاضر مشكل بسياري از دانشگاه‌هاست.

وي همچنين در خصوص فعال كردن دفاتر مشاوره در دانشگاه هاي علوم پزشكي گفت: حتي المقدور بايد دفاتر مشاوره در خوابگاه‌ها داير شود. اين موضوع مي‌تواند محيط‌هاي دانشجويي را با نشاط كند و ما پيشاپيش به دنبال مشكلات رويم تا از آنها پيشگيري شود.

معاون دانشجويي فرهنگي وزير بهداشت در خاتمه خاطر نشان كرد: آيين‌نامه اردوهاي دانشجويي به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ابلاغ شده است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن