تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806429751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني تاكيد كرد: پيام رهبر معظم انقلاب نقشه راه مجلس هشتم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: لاريجاني تاكيد كرد: پيام رهبر معظم انقلاب نقشه راه مجلس هشتم
جام جم آنلاين: علي لاريجاني رييس موقت مجلس هشتم روز چهارشنبه در اولين سخنراني خود در صحن علني مجلس با استقبال از پيام مقام معظم رهبري و اظهارات رييس جمهوري در روز افتتاح مجلس، گفت: تلاش مي كنيم مجلس هشتم آوردگاه حزبي نشود تا مجال تفكر كارشناسي پديد آيد و بر اساس سوگند خويش سعي مي‌كنيم با راهنمايي و حمايت نمايندگان مجلس زمينه‌هاي تحقق مديريت علمي را فراهم كنيم.


لاريجاني افزود: حضور با نشاط نمايندگان و ساماندهي مجلس هشتم و نتايج آراي هيات رييسه به صورت اولي، بسيار اميدواركننده مي‌باشد و به حيث ثانوي پيام مهم‌تري در بطن خود دارد كه هيات رييسه مجلس تلاش كند مجلس آوردگاه درگيري حزبي نشود ، تا مجال تفكر كارشناسي پديد آيد.

به گزارش ايرنا ، وي تاكيد كرد: ما اين پيام قوي را گفتمان مسلط مجلس هشتم تلقي مي‌كنيم و بر اساس سوگند خويش تلاش مي‌كنيم با راهنمايي و حمايت نمايندگان مجلس زمينه‌هاي تحقق مديريت علمي را فراهم كنيم و در جهت فربه ساختن بعد كارشناسي مجلس، حتي‌المقدور از كشمكش‌هاي حزبي پرهيز كنيم و اميدواريم دوستان عزيز نماينده هم فعالانه مشاركت نمايند و هم ما را ياري كنند.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در ابتداي مجلس هشتم گفت: حكمت‌هاي ارزنده در پيام رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي نقشه راه مجلس هشتم را تصوير نمود. تعبير نيكوي ايشان كه مجلس نرم‌افزار حركت كشور است، جايگاه مجلس هشتم را به عنوان مغز متفكر نظام در تئوري‌پردازي و راهبري امور ديواني كشور تائيد مي‌كند.

لاريجاني افزود: هم‌چنين انتظار مقام معظم رهبري در تصويب قوانين كارآمد، شفاف، روزآمد و با ديد بلندمدت و معطوف به منابع ملي، مسووليت ما را در كارشناسي دقيق و استفاده هرچه بيشتر از زمان در جهت فهم و درك دقيق‌تر از شرايط كشور و منافع ملي بيشتر مي‌كند، تا طرح‌ها و لوايح را در جهت سند چشم‌انداز با مباني درست بررسي كنيم.

وي ابراز داشت: با توصيه داهيانه آن حضرت، يعني تعامل برادرانه با رعايت حقوق قانوني از هر دو سو، اين مبناي عمل مجلس هشتم مي‌تواند قرار گيرد و اميدواريم خداوند آنچه حق است در ذهن نمايندگان متبادر كند.

وي با بيان اين‌كه تاكيد رهبر بزرگوار انقلاب بر دو عنصر نظارت و همكاري صميمانه با ساير قوا، راهبردي روشن براي مجلس هشتم خواهد بود، ابراز اميدواري كرد: با توجه خاص نمايندگان ساز و كار نظارت شفاف و كنجكاوانه و در عين حال صميمانه با متدولوژي نوين تدارك ديده شود و اين امر را جزء كارهاي آتي خود مي‌دانيم.

لاريجاني دربخش ديگري از سخنان اوليه خود به عنوان رييس موقت مجلس هشتم، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خميني(ره) گفت: امروز شاهد نتايج حركت عظيم امام خميني(ره) نه تنها در ايران اسلامي، كه در گستره جهان اسلام هستيم و ياد آن مرد الهي را در اين ايام كه سالگرد رحلت ايشان است را گرامي مي‌داريم.

از اعتماد نمايندگان به اين حقير سپاسگزارم

رييس موقت مجلس هشتم خطاب به نمايندگان مجلس هشتم گفت: از حسن نظر و اعتمادتان به حقير و اعضاي هيات رييسه موقت سپاسگزارم و از تلاش‌هاي آقاي رهبر و هيات رييسه سني نيز تشكر مي‌كنم.

وي ابراز اميدواري كرد كه هيات رييسه موقت با تلاش‌هاي مجدانه در راه استواري مجلس هشتم پاسخگوي گوشه‌اي از حسن اعتماد نمايندگان باشد.

حداد عادل سرمايه ملي

لاريجاني از زحمات دكتر حدادعادل و هيات رييسه سابق مجلس هفتم سپاسگزاري كرده و تصريح كرد: دكتر حدادعادل به عنوان سرمايه ملي، هميشه زينت اين مجلس خواهند بود و رياست معنوي ايشان را قدر مي‌نهيم و نظرات و تجربيات آقاي حدادعادل هميشه براي ما راهگشا خواهد بود.

تقدير لاريجاني از احمدي نژاد

لاريجاني تاكيد رييس جمهور در مراسم افتتاحيه مبني بر نياز كشور به مجلس مقتدر و شجاع و كارآمد و همكاري دوستانه و هم سخني با نمايندگان براي درك بهتر شرايط زمانه و خدمت به مردم را قابل تقدير و ستايش دانست و ابراز اميدواري كرد كه به فضاي مودت و كارشناسي دقيق‌تر امور كشور مدد رسانند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن