تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط شوراي فرهنگي - اجتماعي زنان كتاب سيماي سلامت زنان (1 و 2) منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط شوراي فرهنگي - اجتماعي زنان كتاب سيماي سلامت زنان (1 و 2) منتشر شد
خبرگزاري فارس: انتشارات روابط عمومي شوراي فرهنگي ـ اجتماعي زنان، كتاب سيماي سلامت زنان (1 و 2) را منتشر كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شوراي فرهنگي - اجتماعي زنان، انتشارات روابط عمومي شوراي فرهنگي - اجتماعي زنان با تأكيد بر شناخت علمي مسائل زنان و اطلاع‌رساني به محققان نتايج برخي از تحقيقات انجام يافته در شوراي زنان را در قالب كتاب منتشر مي‌كند.
در جلد اول كتاب سيماي سلامت زنان، با نگاهي جامع به جنبه‌هاي مختلف سلامت زنان در زندگي فردي، خانوادگي و اجتماعي پرداخته شده است.
در اين جلد موضوع‌هاي سلامت زنان در ابعاد جسمي، رواني و اجتماعي در دوره‌هاي مختلف زندگي، شاخص‌هاي سلامت و عوامل تأثيرگذار بر سلامت آنان مورد بحث قرار گرفته است.
مطالعه اين كتاب براي دانشجويان، پژوهشگران و كارشناسان علمي و اجراي سازمان‌هاي ذيربط براي آگاهي از اهميت ابعاد و ويژگي‌هاي سلامت زنان و كاربرد آن در پژوهش، سياست‌گذاري، برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هاي توسعه سلامت كشور مناسب است.
همچنين در جلد دوم اين كتاب به ارزيابي و پايش وضعيت سلامت زنان پرداخته شده است و در آن متخصصان سلامت و سياست‌گذاران از وضعيت موجود سلامت زنان جامعه آگاهي يافته و پيامد مداخلات بهداشتي قبلي و كنوني سنجيده شده است.
بررسي روند وضعيت سلامت زنان به شناخت مسائل و موضوعات جديد كمك كرده و نياز به مداخلات و برنامه‌هاي جديد را تعيين مي‌كند. كتاب حاضر علاوه بر فراهم كردن امكان سياست‌گذاري در رابطه با سلامت زنان مي‌تواند اطلاعات لازم جهت اثربخشي برنامه‌هاي بخش بهداشت و درمان را فراهم كند.
اين 2 كتاب به قلم بتول احمدي، فرزانه زاهدي، معصومه علي محمديان و فرانك فرزدي است.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن