تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده دائم روسيه در سازمان ملل : آمريكا رفتار غيرانساني با كودكان عراقي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نماينده دائم روسيه در سازمان ملل : آمريكا رفتار غيرانساني با كودكان عراقي دارد
نماينده دائم روسيه در سازمان ملل درباره كودكان زنداني عراقي در زندان هاي آمريكا در عراق به شدت ابراز نگراني و اين اقدامات را نقض حقوق بشر عنوان كرد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري ريانووستي روسيه، ويتالي چوركين در جريان نشست شوراي امنيت درباره حمايت از غيرنظاميان در جريان درگيري هاي مسلحانه گفت: به اعتقاد مسكو زنداني كردن كودكان عراقي در زندان هاي نيروهاي خارجي حاضر در عراق به رهبري آمريكا اقدامي غيرقانوني است.

وي افزود: در جريان درگيري هاي مسلحانه نبايد كودكان را دخالت داد و تعامل غيرانساني با آنها غيرقانوني است چرا كه زنداني كردن كودكان و نوجوانان با قوانين بين المللي در تضاد است.

نماينده دائم روسيه در سازمان ملل متحد با اشاره به آمارهاي هيئت اعزامي سازمان ملل به عراق در اين باره گفت: در حال حاضر حدود 900 كودك عراقي به اتهام تروريسم و بدون محاكمه شدن در زندان هاي نيروهاي چند مليتي به سر مي برند.

چوركين خاطرنشان كرد: حوادثي مشابه آنچه در عراق مي گذرد در پايگاه هوايي باگرام آمريكا در اطراف كابل و همچنين در زندان گوانتانامو در جريان است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن