تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805841120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از ويژه برنامه‌هاي 14 و 15 خرداد ماه سيما؛ تلويزيون بازهم مستندهاي جديد آرشيوي را رو مي‌كند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارشي از ويژه برنامه‌هاي 14 و 15 خرداد ماه سيما؛ تلويزيون بازهم مستندهاي جديد آرشيوي را رو مي‌كند؟


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه‌هاي تلويزيوني كه پخش اغلب ويژه‌برنامه‌هاي خود به مناسبت روزهاي 14 و 15 خرداد را از چند روز قبل از اين مناسبت‌ها آغاز كرده‌اند، اين بار در كنار توليد و پخش برنامه‌هاي گفت‌وگو محور و تركيبي كه بعضا مورد انتقاد كارشناسان و مخاطبان هم بوده‌است، به ساختار نمايش و مستند نيز توجه ويژه نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، پخش حدود 7 فيلم تلويزيوني با حال و هواي متناسب با اين ايام و همچنين پخش مستندهاي آرشيوي كه تا به حال از هيچ شبكه‌اي به روي آنتن نرفته است، نشان از توجه مديران و برنامه‌سازان رسانه ملي به ساختارهاي معمول مناسبت‌ها دارد.

*** شبكه اول سيما

شبكه اول شش تله فيلم را كه توليد آنها به مناسبت پخش در ايام نيمه خرداد از روزهاي آغازين سال 1387 در گروه فيلم و سريال شبكه يك برنامه ريزي شده بود با خاتمه مراحل فني، از 13 الي 18 خرداد به همراه يك فيلم ( بازگشت) از توليدات سيما فيلم، هر شب ساعت 22 پخش مي‌كند.

گروه سياسي شبكه اول سيما نيز به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني ( ره ) چهار ويژه برنامه توليد كرده است .

يكي از اين برنامه ها ، «جاده اي به خانه دوست» نام دارد كه تمامي صحنه‌هاي آن در عراق ضبط شده است و به معرفي شخصيت حضرت امام خميني و تشريح دوران زندگي آن بزرگوار در زمان تبعيد در شهر نجف عراق مي پردازد .

«شميم يار» نيز به معرفي ابعاد شخصيت حضرت امام از زبان نزديكان و ياران آن حضرت مي پردازد . همچنين گروه سياسي شبكه يك سيما ، ويژه برنامه‌ايي تحت عنوان «پيش بيني‌هاي حضرت امام» تهيه كرده است كه : معرفي جايگاه و شناخت حضرت امام در مسائل سياسي روز مي پردازد. ويژه برنامه ديگر گروه سياسي يك ويژه برنامه تك قسمتي است كه به حوادث بعد از رحلت حضرت امام و انتخاب مقام معظم رهبري مي پردازد.

« عروج نور» نيز در يك قسمت 20 دقيقه اي تهيه شده كه در روز 14 خرداد ماه از پخش خواهد شد است.

** شبكه سه سيما

برنامه «محرمانه» در قالب 10 قسمت 15 دقيقه‌اي و به تهيه كنندگي علي زاهدي و احسان عليخاني در اين ايام پخش مي‌شود.

مجريان اين برنامه شاهين جمشيدي ، مريم موسوي و خسروي هستند و در آن مصاحبه با شخصيت‌هاي برجسته انقلاب اسلامي از جمله حجت الاسلام عمادي، مهندس چمران، آقامحمدي و غيره در دستور كار قرار گرفته است.

«محرمانه» هرشب ساعت 22 و 15 دقيقه به روي آنتن مي‌رود.

شبكه سه برنامه «برگي از تاريخ» را نيز در قالب 4 قسمت 35 دقيقه‌اي پخش خواهد كرد.اين برنامه به تهيه كنندگي و كارگرداني مهدي باريكاني، نگاهي مستند به تاريخ ملي و انقلابي ايران خواهد داشت. در اين برنامه تصاوير آرشيوي كه تا به حال از هيچ رسانه‌اي پخش نگرديده، به روي آنتن مي‌رود. «برگي از تاريخ» اين بار نگاهي به قيام 15 خرداد 42 دارد كه باز هم با همكاري آرشيو و كتابخانه‌هاي مركزي سازمان صداوسيما در حال ساخت و مونتاژ است.

شبكه سه برنامه «پير برنا» را در 5 قسمت 30 دقيقه‌اي از دوشنبه تا جمعه پخش مي‌كند. كارگردان اين برنامه زهير محمدي است.

«يادگاري» در قالب 14 ميان برنامه 5 دقيقه‌اي به معرفي كتابهاي حضرت امام ( ره ) مي‌پردازد. همچنين به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) 6 ميان برنامه به معرفي كتابهاي علامه اميني ، آيت الله قزويني ، سيد محمد تقي مدرسي ، سيد احمد علم الهدي درخصوص فضايل اخلاقي و زندگاني حضرت فاطمه زهرا( س) مي پردازد.

*** شبكه تهران

شبكه تهران در روز ارتحال امام (ره) تله فيلم «تاوان» به كارگرداني رضا غفاري را پخش مي‌كند.اين تله فيلم داستان زندگي دو زوج را در فضاي رئاليستي به تصوير مي‌كشد؛ بازيگران «تاوان» كاظم بلوچي ،كيهان ملكي، بهناز جعفري و شهره لرستاني هستند. اين فيلم 14 خرداد ساعت 14 و 10 دقيقه پخش مي‌شود.

*** شبكه جهاني جام جم

اين شبكه از سوم خرداد تا سالروز رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) برنامه‌اي با عنوان «ميراث فرهنگي امام (ره)» را پخش خواهد كرد.

همچنين به منظور آشنايي نسل جوان باابعاد گوناگون شخصيتي امام خميني (ره) و ميراث فرهنگي ايشان گروه تاريخ ، ادب و هنر شبكه جام جم اقدام به ساخت 13 برنامه نيم ساعته با نام «امام خميني (ره )» كرده‌است كه به تناوب از سوم تا پانزدهم خرداد پخش مي‌شود.دراين برنامه ويژگي‌هاي شخصيتي و انديشه‌هاي امام خميني (ره) مورد بررسي و كنكاش قرار مي‌گيرد .

بر اساس همين گزارش سريال «روح ا...» نيز ساعت 2 به وقت سيدني و 21 و 30 دقيقه به وقت دهلي از كنال سه جام جم به روي آنتن مي‌رود.اين سريال در خصوص زندگي امام خميني (ره) است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن