تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815060756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب جديد جيمز باند منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كتاب جديد جيمز باند منتشر شد
پس از گذشت چهل سال از مرگ "يان فليمينگ" نويسنده اصلي جيمز باند، كتاب جديد اين مجموعه با نام "بي پروا" نوشته "سباستين فاكز" نويسنده انگليسي، منتشر شد.


به گزارش سرويس فرهنگي برنا به نقل از بي بي سي، كتاب جديد "جيمز باند" با نام "بي پروا" چهل سال پس از مرگ نويسنده اصلي آن "يان فليمينگ"، به قلم "سباستين فاكز" نويسنده انگليسي منتشر شد.

اين كتاب روز گذشته همزمان با صدمين سال تولد "يان فليمينگ" نويسنده اصلي كتاب هاي جيمز باند وارد بازار لندن شد.

سباستين فاكز

"سباستين فاكز" كه تا زمان انتشار كتابش، داستان آن را فاش نكرده بود، اين كتاب را به سبك "يان فليمينگ" نوشته است. داستان كتاب "بي پروا" مربوط به سال 1967 ميلادي يعني دوران جنگ سرد بوده كه جيمز باند براي انجام ماموريت خود به پاريس، لندن و خاورميانه سفر مي كند.

يادآور مي شود "يان فلمينگ" در سال 1953 ميلادي اولين كتاب از مجموعه جيمز باند را با عنوان "كازينو رويال" منتشر كرد. او يازده سال بعد در گذشت و در اين فاصله مجموعا 14 كتاب از مجموعه جيمز باند نوشت. تا امروز همه 14 كتاب "يان فلمينگ" به فيلم تبديل شده است.

آخرين كتاب فلمينگ با عنوان "اختاپوس و روشنايي هاي روز" در سال 1966 ميلادي يعني دو سال بعد از مرگ فلمينگ، منتشر شد.

نام چهارده كتاب از مجموعه جيمز باند كه "يان فلمينگ نوشته"، به شرح زير است:
كازينو رويال (1953)، بكش و زنده بمان (1954)، ماه شكن (1955)، الماس ها ابدي اند (1956)، از روسيه با عشق (1957)، دكتر نو (1958)، پنجه طلايي (1959)، فقط براي چشمان تو (1960)، تندربال (1960)، در سرويس مخفي ملكه (1963)، شما دو بار زندگي مي كنيد (1964)، مرد اسلحه طلايي (1965)، اختاپوس و روشنايي هاي روز (1966).
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن