تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شيراز: ملت ايران درس ايستادگي از مكتب امام راحل گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار شيراز: ملت ايران درس ايستادگي از مكتب امام راحل گرفته است
داخلي. اجتماعي. فرمانداري.

فرماندار شهرستان شيراز باگراميداشت سالروزعروج ملكوتي امام راحل گفت:
ملت سربلندايران درس ايستادگي و مقاومت در برابر زورگوي‌ها را از مكتب امام راحل فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ابراهيم عزيزي چهارشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان شيراز افزود:پيشرفت و عزت امروز دنياي اسلام نمايانگر اجرايي شدن تمام درسهايي است كه بنيانگذار جمهوري اسلامي به ملت داده است و اگر امروز جهان اسلام در آستانه يك حركت بزرگ اسلامي قرار دارد و نهضت‌هاي آزادي بخش در مقابل متجاوزان و استعمارگران قيام مي‌كنند درس آن را در مكتب امام و ايران اسلامي آموخته‌اند.

وي با اشاره به نزديك شدن به ايام سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: تمام مديران و مسوولان دستگاه‌ها و ارگان‌هاي دولتي بايد همه‌امكانات و خود را به كارگرفته و زمينه‌برگزاري يك مراسم خوب و سزاوار را فراهم كرده و در خصوص اعزام افراد به حرم مطهر امام راحل نهايت همكاري را با مسوولان امر داشته باشند.

فرماندار شيراز، بحران خشكسالي را يكي از مشكلات پيش رو برشمرد و افزود:
اعلام اين مطلب به معناي ايجاد ياس و نااميدي در مردم نيست اما اين پديده يك واقعيت است و بايد با مديريت صحيح و حساب شده شرايط عبور از اين مشكل را فراهم كنيم.

عزيزي اضافه كرد:دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان شيراز با يك مديريت هماهنگ و منسجم تلاش كنندتامردم و خصوصا كشاورزان كه تامين‌كننده بسياري از نيازهاي شهرها و روستاها هستند با مشكل خاصي مواجه نشوند.

وي بر لزوم صرفه جويي در ادارات دولتي خصوصا در بحث آب و برق تاكيد كرد و گفت: ادارات بايد با مصرف درست در حقيقت الگويي براي مردم باشند و اتلاف بي‌مورد انرژي و امكانات پرهيز كنند.

فرماندارشيراز همچنين خواستارتلاش مسوولان براي پيگيري واتمام‌هرچه سريعتر مصوبات سفررياست جمهوري شدواضافه كرد:در صورتي كه مشكلات و يا نارسايي‌هايي در اين زمينه وجود دارد بايد ازسوي مسوولان منعكس شود تا با رفع آنها شاهد اجراي هرچه سريعتر اين مصوبات باشيم.

مشاور استاندار فارس در امور روحانيت نيز گفت: مشكلات مربوط به كم آبي و ساير سردرگمي‌هاي بشر كه امروز با آن درگير است در جاي ديگري گره خورده و آن هم دوري از خداوند است.

حجت‌الاسلام عليرضا حدائق افزود:چند درصد كشاورزان ما امروز زكات خود را مي‌پردازند؟ ، چقدر مردم خمس پرداخت مي‌كنند؟، چگونه مي‌توان توقع داشت با تمام اين كوتاهي‌ها مشكلات اينچنين به وجود نيايد؟
وي اظهارداشت:وقتي براي مرتبه دوم بناشد در شيراز نماز طلب باران اقامه شود عده‌اي گفتند كه آقا اين نماز را برپا نكنيد، اگر باران نازل نشد زشت مي شود،اما بنده معتقدم كه ما بايد خواسته‌هاي خود را از خدا بخواهيم، مگر براي خدا غير ممكن است كه در گرمترين فصل سال باران نازل كند؟ اگر باراني نازل نمي‌شود مشكل از ماست و بايد در رفتار خودمان تجديد نظر كنيم.

او گفت:تشكيلاتي كه باخداآشناتر هستند ضريب آسيب و خسارت آنها كمتر است، بايد به دنبال انجام كارهاي فرهنگي باشيم چرا كه دربخش‌هايي كه كمتر موفق بوده‌ايم كارديني كمتري انجام شده وهرجا كه موفقيت حاصل شده به خاطر انجام كار فرهنگي بوده است.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن