تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت كشور: لايحه نحوه فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد به زودي ابلاغ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت كشور: لايحه نحوه فعاليت سازمان‌هاي مردم نهاد به زودي ابلاغ مي‌شود
معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت كشور گفت: لايحه نحوه فعاليت سازمان هاي مردم نهاد به زودي با تصويب مجلس شوراي اسلامي ابلاغ مي شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر حجت الله ايوبي در حاشيه مراسم راه اندازي سيستم مكانيزه امور سازمان هاي مردم نهاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر آيين نامه جامع سازمان هاي مردم نهاد به تصويب دولت درآمده است و پس از تصويب آن در مجلس به زودي، لايحه نحوه فعاليت سازمان هاي مردم نهاد براي سامان دهي و جلوگيري از سردرگمي فعاليت آنها، ابلاغ مي شود.

وي در سئوال خبرنگاري مبني بر توافق بهزيستي با حل مشكلات كودكان خياباني، گفت: شوراي احتماعي وزارت كشور هفته گذشته جلسه اي را با شوراي شهر و شهرداري و ساير سازمان هاي مرتبط براي مديريت كودكان كار و خياباني تشكيل داد كه با توافق شهردار تهران و سازمان بهزيستي طي مصوبه اي درصدد پيگيري كاهش مشكلات وضعيت كودكان خياباني هستيم.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت كشور درباره احداث مراكز فرهنگي در وزارت كشور، بيان داشت: اخيراً اداره كل فرهنگي در وزارت كشور تاسيس شده و پيشنهاد تشكيل گروه فرهنگي در تمام استانداري ها به منظور سامان دهي وضعيت فرهنگي در تمام عرصه هاي كشور مطرح شده است.

فولادي، مدير كل سازمان هاي مردم نهاد نيز طي سخناني گفت: با توجه به درخواست هاي فزاينده سازمان هاي مردم نهاد از سال 80 كه هم اكنون به حدود 18 هزار تشكل در كشور مي رسد، وزارت كشور با اجرايي كردن آيين نامه سامان دهي امور سازمان هاي مردم نهاد و بهره گيري از دانش روز در صدد تكريم ارباب رجوع و خارج كردن فعاليت اين سازمان ها از حالت سنتي به مدرن است.

وي افزود‍: سيستم مكانيزه امور سازمان هاي مردم نهاد از شهريور سال گذشته به صورت آزمايشي براي سازمان هاي ملي كه از وزارت كشور مجوز خود را دريافت مي كنند، اجرا شد و پس از عملياتي كردن آن از ماه گذشته در تهران، امروز در ساير استان ها نيز عمل خواهد شد./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 449]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن