تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عفو بين‌الملل از نژادپرستي عليه مهاجران در ايتاليا انتقاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عفو بين‌الملل از نژادپرستي عليه مهاجران در ايتاليا انتقاد كرد
سياسي
تهران _ سازمان عفو بين‌الملل روز چهارشنبه از نژادپرستي در ايتاليا عليه مهاجران كه اين سازمان مي‌گويد سياستمداران اين كشور آن را رواج مي‌دهند ، انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم ، دانيلا كاربوني مسئول بخش امور ايتاليا در عفو بين‌الملل گفت: ما با نژادپرستي عليه تمامي مهاجران در ايتاليا چه مهاجران قانوني و چه غيرقانوني مواجه هستيم .

وي با ارايه گزارش سالانه سازمان عفو بين‌الملل گفت اقداماتي كه دولت سيلويو برلوسكوني نخست وزير ايتاليا اتخاذ كرده است ، قوانين بين‌المللي حقوق بشر را نقض مي‌كند.

براساس اين گزارش، طي اين اقدامات كه مورد اعتراض كشورهاي اسپانيا و روماني نيز قرار گرفته است، مهاجرت غيرقانوني در ايتاليا يك نوع جرم تلقي مي‌شود و براي مهاجران غيرقانوني دراين كشور كه مرتكب جرم مي‌شوند مجازات‌هاي شديد درنظرگرفته شده و اقدام براي اخراج آنان به كشورشان به راحتي صورت مي‌گيرد.

كاربوني گفت تضعيف حقوق فردي در ايتاليا، درحال حاضر اين كشور را به محل خطرناكي براي كولي‌ها و رومانيايي‌ها مبدل ساخته است.

وي همچنين از دولت ايتاليا خواست تا درمورد به آتش كشيده شدن دو منطقه فقيرنشين درمنطقه ي جنوبي ناپل در دوهفته پيش تحقيقات كاملي انجام دهد.

وي با متهم كردن سياستمداران ايتاليا به ترغيب مردم براي دست زدن به اقدامات متعصبانه عليه رومانيايي ها، گفت سياستمداران مسئوليت سنگيني در زمينه ي مشروعيت بخشيدن به اقدامات نژادپرستانه در اين كشور دارند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن