تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقد اظهارات وزير ارتباطات؛ سرعت اينترنت: لهستان 4 مگابيت، ايران 512 كيلوبيت!


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: نقد اظهارات وزير ارتباطات؛ سرعت اينترنت: لهستان 4 مگابيت، ايران 512 كيلوبيت!
حداكثر سرعت اينترنت در كشور لهستان كه از كشورهاي در حال رشد اروپاي شرقي با 11 ميليون كاربر اينترنت است 4 مگابيت بر ثانيه است درحالي كه حداكثر سرعت اينترنت در ايران با 18 ميليون كاربر تنها 512 كيلوبيت برثانيه است. به گزارش مهر، لهستان كشوري در اروپاي شرقي با جمعيتي برابر با 38 ميليون و 109 هزار و 499 نفر است و تعداد كاربران اينترنت اين كشور در سال 2007 برابر با 11 ميليون و 400 هزار نفر معادل 9/29 درصد از جمعيت آن بوده است.

نقد اظهارات وزير ارتباطات؛ سرعت اينترنت: لهستان 4 مگابيت، ايران 512 كيلوبيت!
حداكثر سرعت اينترنت در كشور لهستان كه از كشورهاي در حال رشد اروپاي شرقي با 11 ميليون كاربر اينترنت است 4 مگابيت بر ثانيه است درحالي كه حداكثر سرعت اينترنت در ايران با 18 ميليون كاربر تنها 512 كيلوبيت برثانيه است. به گزارش مهر، لهستان كشوري در اروپاي شرقي با جمعيتي برابر با 38 ميليون و 109 هزار و 499 نفر است و تعداد كاربران اينترنت اين كشور در سال 2007 برابر با 11 ميليون و 400 هزار نفر معادل 9/29 درصد از جمعيت آن بوده است.

در حال حاضر در لهستان چند ارائه دهنده اينترنت (ISP) مشغول فعاليت هستند و محبوب‌ترين خدمات ADSL به كاربران خانگي سرويس‌هاي Neostrada و Net24 نام دارند كه به ترتيب «آي اس پي» TPSA و Netia آنها را ارائه مي‌دهند. همچنين بهترين خدمات اينترنت شركتي را كه TPSA ارائه مي‌دهد Internet DSL TP نام دارد.

براساس گزارش «يورواستات» اداره آمار اروپا، ورود به اينترنت در لهستان به طور متوسط نسبت به ساير كشورهاي اروپايي هزينه‌هاي بيشتري دارد. به همين منظور ارائه دهنده TPSA تصميم گرفت 51 درصد از خطوط ADSL را به ساير «آي‌اس‌پي»ها با قيمت 60 درصد كمتر از قيمت اصلي اجاره دهد. همين مسئله موجب شد كه قيمت‌هاي خطوط سريع اتصال به اينترنت با تلفن (DSL) در اين كشور به سرعت كاهش يابد.

مهمترين «آي‌اس‌پي»هاي لهستان عبارت است از: " Telekomunikacja Polska SA" كه به TPSA نيز معروف است. شبكه اصلي اينترنت خطوط پر سرعت اين «آي‌اس‌پي» از 34 مگابيت برثانيه تا 155 مگابيت برثانيه است. NASK دومين آي‌اس‌پي معروف اين كشور است كه سرعت شبكه اصلي خطوط ADSL آن در 49 شهر 34 مگابيت برثانيه است. سرعت خطوط اصلي TelEnergo بين 8، 34، 155 و 622 مگابيت برثانيه است.

لهستان از جمله كشورهاي اروپايي است كه فناوري اطلاعات و خدمات اينترنت آن به نسبت كشورهاي اروپاي غربي از رشد كمتري برخوردار بوده است با وجود اين، متوسط سرعت اينترنت خطوط ADSL براي كاربران خانگي و شركتي اين كشور بين 6/1 مگابيت برثانيه و 4 مگابيت برثانيه است. اين درحالي است كه حداكثر سرعت ADSL در ايران با وجود 18 ميليون كاربر اينترنت تنها 512 كيلوبيت برثانيه است.

مدت زمان بارگذاري يك فايل 50 مگابايتي با يك مودم 56 كيلوبيت بر ثانيه خطوط دايل‌آپ برابر با يك ساعت و 49 دقيقه و 13 ثانيه است كه اين مدت زمان با استفاده از خطوط ADSL با سرعت 256 كيلوبيت برثانيه، 27 دقيقه و 18 ثانيه با سرعت 512 كيلوبيت برثانيه، 13 دقيقه و 39 ثانيه با سرعت 1500 كيلوبيت برثانيه، 4 دقيقه و 40 ثانيه و با سرعت 8 هزار كيلوبيت بر ثانيه، تنها 51 ثانيه است.

همچنين مدت زمان بارگذاري فايلي كه تنها 2 مگابيت حجم دارد در اتصال دايل آپ 56 كيلوبيت برثانيه برابر با 4 دقيقه و 22 ثانيه است درحالي كه اين مدت زمان با استفاده از خطوط پر سرعت ADSL با 256 كيلوبيت برثانيه برابر با يك دقيقه و 5 ثانيه با سرعت 512 كيلوبيت برثانيه برابر با 32 ثانيه با سرعت 1500 كيلوبيت برثانيه برابر با 11 ثانيه و با سرعت 8 هزار كيلوبيت برثانيه (8 مگابيت برثانيه) كمتر از دو ثانيه است. در كل، امكان بارگذاري يك فايل متني 500 صفحه اي در فرمت PDF در تمام اين نوع اتصالات ميسر است اما نكته مهم در تفاوت مدت زماني است كه كاربر براي انجام اين بارگذاري صرف مي‌كند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن