تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813299876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي‌ازمسوولان ايلام: معرفي‌ابعاد شخصيت امام (ره) به‌عهده همه دستگاههاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي‌ازمسوولان ايلام: معرفي‌ابعاد شخصيت امام (ره) به‌عهده همه دستگاههاست
داخلي. فرهنگي. مناسبتها.

فرمانداران شهرستانهاي دره‌شهر و آبدانان گفتند : معرفي ابعاد شخصيتي امام خميني (ره) وظيفه همه دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي جامعه است.

فرماندار دره شهر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: امام خميني(ره) به عنوان بنيانگذار انقلاب اسلامي داراي شخصيتي بي‌نظير و برجسته در جهان اسلام است.

"رياض خيتال" افزود: اهتمام و توجه جدي همه مسوولان دستگاهها براي آشكار نمودن ابعاد شخصيت امام راحل براي مردم بخصوص جوانان بايد چشمگير باشد.

وي افزود: نبايد به دشمنان اسلام اجازه داد كه خيال كنند جوانان به دليل فاصله سني و گذشت چندين سال ار رحلت ملكوتي امام خميني(ره) آشنايي كمي با ايشان دارند.

وي گفت: توانايي امام خميني(ره) علاوه بر رهبري آگاهانه مردم در مبارزه با رژيم شاه تنها بخشي از ابعاد وجودي ايشان است زيرا حضرت امام(ره) علامه و مجتهدي عالم بر فلسفه، منطق و ديگر علوم مانند شعر و ادبيات بودند.

وي افزود: امام خميني(ره) در همه بخشها و علوم مختلف ديني و فقهي نمونه كاملي از يك علامه شهير و توانمند است و هر كس با هر سليقه‌اي مي‌تواند از آثار و تاليفات ايشان بهره مند شود.

وي تاكيد كرد: در آيين سالگرد ارتحال ملكوتي امام(ره) تنها نبايد به مراسم سوگواري بسنده كرد بلكه بايد انديشه‌ها و افكار و شخصيت حضرت امام (ره) مورد توجه و شناسايي قرار گيرد.

همچنين فرماندار آبدانان بر برگزاري مطلوب آيينهاي ارتحال امام خميني (ره) در اين شهرستان تاكيد كرد.

"پرويز كوثري" در نشست هماهنگي برنامه‌هاي سالروز ارتحال امام راحل در اين شهرستان افزود: برنامه‌هاي گراميداشت اين ايام بايد مردمي برگزار شود.

وي گفت: امام خميني(ره) حق حيات بر گردن ملت ايران دارد و آيينهاي گراميداشت اين روز بايد با شكوه و عظمت خاصي و پرشورتر از سال‌هاي گذشته برگزار شود.

وي اضافه كرد: ايشان با قيام تاريخي خود در كشور ملت را از ظلم و ستم نجات داد و درس آزادگي را به جهانيان آموخت.

فرماندار آبدانان گفت: اكنون بركات قيام تاريخي امام راحل را مي‌توان در فلسطين و لبنان مشاهده كرد.

وي تاكيد كرد: در اين راستا آيينهاي ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي بايد با شكوه و عظمت خاصي تشكيل شود.

در اين نشست شركت‌كنندگان پيرامون برگزاري مطلوب آيينهاي ارتحال امام راحل در اين شهرستان با يكديگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

‪ ۱۴‬خرداد ماه جاري سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن