تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815806602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دباغيان مشاور فني در امور تيم‌هاي ملي كاراته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "دباغيان" مشاور فني در امور تيم‌هاي ملي كاراته شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

بهزاد كتيرايي، رييس فدراسيون كاراته با صدور حكمي غلامرضا دباغيان را به عنوان مشاور فني خود در امور تيم‌هاي ملي منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دباغيان كه به مدت 15 سال مسووليت مديريت و سرمربيگري تيم‌هاي ملي كاراته را بر عهده داشت، به عنوان يكي از گزينه‌هاي سرمربيگري تيم‌هاي ملي جوانان و اميد نيز مطرح بود كه در نهايت، به عنوان مشاور فني تيم‌هاي ملي حكم گرفت.

سرمربي و مدير سابق تيم‌هاي ملي كاراته در اين خصوص به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: از حسن نيت و اعتماد "كتيرايي" سپاسگذارم و از قبل هم گفته بودم هيچ مشكلي با فدراسيون ندارم.

وي افزود: در گفت‌وگويي كه اخيرا با كتيرايي داشتم قرار شد تا به عنوان مشاور فني وي در تيم‌هاي ملي، در خدمت كاراته باشم و از اين پس در صورت درخواست و صلاحديد وي نظرات مشاوره‌اي خود را ارايه خواهم كرد.

دباغيان در خصوص شرايط حال حاضر تيم‌هاي ملي كاراته در رده‌هاي سني مختلف تصريح كرد: ‌فعلا درباره نحوه آماده سازي تيم‌هاي ملي و اردوها نظري ندارم و در ادامه با حضور در اردوها و بررسي شرايط مي‌توانم ديدگاه‌هاي خود را به رييس فدراسيون منتقل كنم.

وي در ادامه در خصوص جايگاه كاراته ايران در جهان و قرار داشتن حسين روحاني در جمع سه كاراته‌كاي برتر دنيا، اظهار كرد: كسب اين عنوان ارزشمند است و تبريك مي‌گويم، در ايران كاراته‌كاهاي بزرگ، زياد داريم كه جاسم ويشگاهي نيز يكي از آنهاست. مطمئنا با تلاش فدراسيون و زحمات بازيكنان و مربيان، تا مسابقات جهاني سال 2010 رنكينگ كاراته ايران تفاوت چشمگيري خواهد كرد و به خوبي ترقي و صعود خواهد داشت. يك مديريت موفق در حداقل زمان اثرات خود را نشان مي‌دهد و با شناخت از كتيرايي و رشيدي،‌اطمينان دارم اين رنكينگ ارتقا خواهد يافت.

دباغيان درباره سرمربيگري عموزاده در تيم ملي كاراته نوجوانان، گفت: عموزاده يك كاراته‌كاي خلاق است كه عنوان قهرمان جهان را يدك مي‌كشد. با اين شرايط وي به همراه علي كتيرايي با برخورداري از علم كاراته مي‌توانند به خوبي در پرورش نوجوانان و معرفي استعدادهاي جديد به كاراته ايران تاثيرگذار باشند.

سرمربي تيم كاراته نيروي مقاومت در خصوص برنامه اين فصل باشگاه براي حضور در سوپر ليگ كاراته اظهار كرد: باشگاه مصمم است تا برخلاف سال قبل كه تنها هدف حضور در ليگ بود، در فصل جديد مسابقات سوپر ليگ، به روي سكو باشيم. به همين دليل با امكانات مورد نياز موافقت شده است و حدود چهار - پنج ملي پوش را براي اين فصل جذب كرده‌ايم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن