تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين گردهمايي جمعيت حاميان هواداران فوتبال تاج: تمام بزرگي فوتبال‌به ‌هواداران آن است آذربرزين: تماشاگران بيمه و بازنشست مي‌شوند پخش فوتبال بانوان از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نخستين گردهمايي جمعيت حاميان هواداران فوتبال تاج: تمام بزرگي فوتبال‌به ‌هواداران آن است آذربرزين: تماشاگران بيمه و بازنشست مي‌شوند پخش فوتبال بانوان از راديو


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

پس از سال‌ها سرانجام براي حفظ آرامش، آسايش و رفاه حال هواداران اولين تشكل صنفي دفاع از تماشاگران ايران تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ عصر روز سه‌شنبه با حضور نايب رييس اول و رييس حراست فدراسيون فوتبال و برخي از روسا و نمايندگان كانون باشگاه‌هاي كشور جلسه‌اي در رابطه با رفع موانع و مشكلات و احياي حقوق هواداران برپا شد.

اين همايش به همت برخي از پيشكسوتان به خصوص "مهدي آذربرزين"، رييس كميسيون طرح، برنامه و سخنگوي حاميان هواداران فوتبال و به منظور سازماندهي فوري هواداران براي حمايت از تيم ملي در بازي روز دوشنبه 13 تيرماه مقابل امارات برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم، نمايندگان كانون باشگاه‌هاي كشور از ديدگاه خود نسبت به حمايت تيم ملي براي بازي مقابل امارات سخن گفتند و همگي خواستار تعاون و هماهنگي بين فدراسيون فوتبال و هواداران بودند.

مهدي تاج، نايب رييس اول فدراسيون فوتبال از تشكيل اين تشكل ابراز خرسندي كرد و گفت: امروزه در كنار حواشي فوتبال كه عده‌اي براي دستيابي به منافع شخصي همواره به آن دامن مي‌زنند، تشكيل چنين اتحاديه‌اي با حضور پيشكسوتان از همه جاي كشور براي كمك به اهداف تيم ملي كشور قابل تقدير است.

وي در مورد لزوم وجود اين اتحاديه خاطرنشان كرد: شايد بيش از هر چيز ديگري ضرورت چنين تشكلي كه بتواند تمام حلقه‌هاي اين مجموعه‌ي فوتبال را به هم وصل كند احساس مي‌شد.

تاج در ادامه گفت: امروزه در دنيا انتقادات و تفكرات هر كسي كه به نوبه‌ي خود با فوتبال در ارتباط است از طريق همين اتحاديه‌ها و تشكل‌ها كه مجاري قانوني براي انتقال نقطه نظرات هستند، به گوش مسوولين ذي‌ربط مي‌رسد.

نايب رييس فدراسيون فوتبال و رييس كميته‌ي تيم‌هاي ملي در رابطه با ارتقاي سطح فرهنگ هواداران افزود: از سال آينده طبقه پايين استاديوم آزادي صندلي‌گذاري مي‌شود و بليت‌ آن به صورت مكانيزه به فروش مي‌رسد و اين باعث مي‌شود و هواداران تيم‌ها با آرامش بيشتري به ورزشگاه‌ها بيايند.

وي هم‌چنين در ادامه گفت: در حال حاضر نيز مشغول ساختن هتلي بسيار زيبا و مجلل براي بازيكنان تيم ملي در آكادمي المپيك و كمپ تيم‌هاي ملي هستيم تا ديگر ملي‌پوشان نگران اين قبيل مسائل نباشند.

وي در پايان از زحمات اعضاي جمعيت حاميان هواداران فوتبال تشكر و قدرداني كرد و تصريح كرد: اين مسير، مسيري قشنگ و راهي درست است كه مطمئنا تاثيري در ارتقاي سطح فرهنگ هواداران دارد كه اين مهم جز با طرح و برنامه‌ريزي قابل دسترسي نيست.

به گزارش ايسنا؛ در ادامه اين همايش "ايلكا"، رييس حراست فدراسيون فوتبال براي پذيرش هواداران غير بومي در بازي با امارات اعلام آمادگي كرد و گفت: امسال با همكاري نمايندگان كانون باشگاه‌ها و كميته‌ي تيم‌هاي ملي ما آمادگي لازم براي پذيرش هواداران مركز استان‌ها داريم.

وي ادامه داد: در صورت هماهنگي بين مراكز استان‌ها و فدراسيون ما از آمادگي لازم براي تعيين جا و بليت رايگان برخوردار هستيم.

رييس حراست فدراسيون فوتبال ايران درمورد آموزش هواداران از مراكز استان‌ها و به خصوص از 18 تيم ليگ برتر خواست كانون هواداران خود به طور رسمي به فدراسيون معرفي كنند تا با اين افراد جلساتي داشته باشند.

وي گفت: با استعلام از بخش‌هاي مختلف و در صورتي كه هيچ گونه تخلفي اين افراد نداشته باشند، آنها را پس از سازماندهي در بازي‌هاي ملي و ليگي چه در داخل و چه در خارج حمايت مي‌كنيم.

در پايان اين همايش "آذربرزين" رييس كميسيون طرح و برنامه و سخنگوي جمعيت حاميان هواداران فوتبال از دو طرح كلان، تشكيل بيمه و بازنشستگي تماشاگران خبر داد و افزود: اين دو طرح فعلا به عنوان دستور جلسه در فدراسيون طرح و برنامه مطرح است و بعد از تصويب نهايي به صورت فراخوان اعلام مي‌شود.

وي در ادامه افزود: با توجه به رشد فوتبال در رده‌ي بانوان نيز تلاش مي‌شود تا بتوان اين مسابقات از طريق راديو توسط يك گزارشگر زن پخش كرد.

سخنگوي جمعيت حاميان هواداران فوتبال گفت: امروزه در فوتبال همه‌ گروه‌ها از قبيل داوران و بازيكنان و غيره تشكل دارند و به اين مبنا هوادار نيز بايد داراي تشكيلاتي باشد چون همانطور كه مي‌دانيم هوادار سرمايه اصلي فوتبال است و بدون آن فوتبال بي‌محتواست.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن