تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد پرويزي در گفتگو با مهر:رسانه‌ها براي دريافت كارت كتاب به معاونت مطبوعاتي مراجعه نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمد پرويزي در گفتگو با مهر:رسانه‌ها براي دريافت كارت كتاب به معاونت مطبوعاتي مراجعه نكنند
مديركل مطبوعات داخلي وزارت ارشاد گفت: رسانه ها براي دريافت كارت كتاب به معاونت مطبوعاتي مراجعه نكنند چرا كه قرار است ابتدا فرمهاي مشخصات خبرنگاران را روي سايت قرار دهيم و سپس آنها را در اختيار معاونت فرهنگي بگذاريم.

محمد پرويزي به خبرنگار مهر گفت: ما تاكنون مشخصاتي از خبرنگاران از جانب رسانه ها و براي در اختيار گذاشتن كارت الكترونيك كتاب دريافت نكرده ايم . رسانه ها بايد از طريق يك فرم مشخصات خبرنگاران را به ما بدهند تا ما به معاونت فرهنگي ارائه كنيم و برايشان كارت صادر شود.

وي اضافه كرد: اين طور نيست كه نوشته شده "رسانه ها براي دريافت كارت به معاونت مطبوعاتي بيايند". رسانه ها مي بايست مشخصات خبرنگاران خود را از طريق فرمي كه معاونت فرهنگي به ما مي دهد و ما روي سايت معاونت مطبوعاتي قرار مي دهيم در اختيار ما بگذارند.

پرويزي افزود: قرار بود تا امروز صبح اين فرم از معاونت فرهنگي به دست ما برسد كه به محض دريافت آن، فرم را روي سايت قرار خواهيم داد.

وي درباره تعداد كارتهاي درنظر گرفته شده براي خبرنگاران گفت: چون قرار است نشريات و رسانه ها خبرنگاران را معرفي كنند قاعدتا تعدادي كه به ما اعلام مي شود صحيح خواهد بود. با اين حال تعداد كارتهاي الكترونيك كتاب براي هر رسانه به ظرفيت معاونت فرهنگي بستگي دارد چون به هر حال آنها سقفي براي اين كار دارند كه نبايد از آن فراتر برويم.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن