تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813453300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گاييچ چيزي فراتر از انتظار از بازيكنان نمي‌خواهد آناليزور تيم‌ ملي واليبال: بايد در ژاپن از حيثيت‌مان دفاع كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "گاييچ" چيزي فراتر از انتظار از بازيكنان نمي‌خواهد آناليزور تيم‌ ملي واليبال: بايد در ژاپن از حيثيت‌مان دفاع كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

ابراهيم ابارشي با اظهارنظر درمورد عملكرد تيم ملي واليبال طي ماه‌هاي گذشته گفت: اعتقاد دارم تيم ايران نسبت به شروع همكاري‌اش با گاييچ پيشرفت خوبي داشته است هر چند واقعيت مسابقات ژاپن نشان خواهد داد كه عملكرد ما در برابر حريفان‌مان تا چه اندازه موثر بوده است.

آناليزور تيم ملي واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه اعضاي كادرفني تيم حساب ويژه‌اي بر روي بازي مقابل ژاپن ميزبان مسابقات باز كرده‌اند، تصريح كرد: عمده برنامه‌ريزي ما به جز در ساير ديدارها بر روي تيم ژاپن است. ديدار دوم تيم ملي واليبال مقابل آنها بسيار حساس و سرنوشت‌ساز است. كسب پيروزي در آن بازي مي‌تواند علاوه بر ايجاد شرايطي ايده‌آل براي مصاف‌هاي بعدي، بازيكنان تيم ملي را دلگرم نگه دارد. من به همراه "چدا" آناليزور صربستاني تيم تمام خصوصيات تيم حريف را شناسايي و در اختيار سرمربي تيم قرار داده‌ايم و بسيار اميدواريم كه با تلاش بازيكنان بتوانيم به اهداف از پيش تعيين شده مان دست پيدا كنيم.

وي افزود: گرچه نمي‌توان خارج از تصور درمورد اين بازي‌ها صحبت كرد اما بازي خوب اعضاي تيم مي‌تواند تا حد بسيار زيادي خواسته‌هاي ما و مردم ايران را برآورده كند.

ابارشي اظهار داشت: رفتن و رسيدن به بازي‌هاي المپيك را همه دوست دارند موضوعي كه حداقل با انجام بازي‌هاي خوب مي‌توان به آن فكر كرد با اين حال معتقدم جنگ اصلي ما با تيم‌هاي آسيايي است هر چند اميدواريم در گام اول هم بتوانيم مقابل تيم ملي الجزاير به برتري دست پيدا كنيم.

آناليزور تيم ملي واليبال با اشاره به نقاط ضعف تيم ايران خاطرنشان كرد: بي‌شك وجود ضعف‌هاي موجود را نمي‌توان كتمان كرد اما واقعيت اين است كه ما به نسبت گذشته در رفع آنها موثر عمل كرده‌ايم. از طرفي وظايفي را هم كه گاييچ به بازيكنان محول كرده است، چيزي خارج از چارچوب و توان آنها نيست و قطعا اگر اعضاي تيم بتوانند خواسته‌هاي سرمربي را به خوبي در زمين پياده كنند، موفقيت دور از دسترس نخواهد بود.

ابارشي در پايان به خبرنگار ايسنا گفت: تمام تلاش‌مان را براي دفاع از حيثيت‌مان در مسابقات ژاپن بكار خواهيم گرفت تا بازي‌هايي در خور شان نام ايران انجام دهيم. اما در مجموع فكر مي‌كنم اگر بتوانيم بازي‌هاي خوبي انجام دهيم به طوري كه همه پيشرفت‌مان را احساس كنند، كار بزرگي انجام داده‌ايم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن