تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813071304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// لغو غيرمنتظره سفر استاني احمدي نژاد// رايحه خوش خدمت در سايپا// اتهام جديد خبرگزاري نزديك به دولت به هاشمي رفسنجاني// دستگيري 95 زن در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// لغو غيرمنتظره سفر استاني احمدي نژاد// رايحه خوش خدمت در سايپا// اتهام جديد خبرگزاري نزديك به دولت به هاشمي رفسنجاني// دستگيري 95 زن در قزوين
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (8 خرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

لغو غيرمنتظره سفر استاني احمدي نژاد؛ در حالي كه جمعي از مردم شهرها و روستاهاي مختلف استان چهارمحال و بختياري از صبح روز گذشته پشت در ورودي ورزشگاه انقلاب شهركرد منتظر احمدي نژاد بودند اما سفر وي به اين استان به طور غيرمنتظره يي لغو شد. هفته گذشته اعلام شده بود كه احمدي نژاد سه شنبه به اين استان سفر خواهد كرد. از چند روز پيش نيز مسوولان شهر با نصب پلاكارد و بنر اين حضور را به اطلاع اهالي شهر رسانده بودند اما احمدي نژاد به اين استان سفر نكرد. استاندار چهارمحال و بختياري درباره دليل لغو اين سفر گفت؛ رئيس جمهور با توجه به آغاز فعاليت مجلس هشتم و همچنين برنامه هاي فشرده كاري خود سفر به استان را به وقت ديگري موكول كرد.به گزارش ايسنا جمعي از مردم شهرها و روستاهاي مختلف چهارمحال و بختياري با در دست داشتن عكس، شاخه هاي گل و همچنين نامه هاي خود از لحظات آغازين صبح روز سه شنبه با حضور در پشت در ورودي ورزشگاه انقلاب شهركرد منتظر ورود رئيس جمهور و استقبال از وي بودند.

رايحه خوش خدمت در سايپا؛ حميد سجادي كانديداي ستاد رايحه خوش خدمت كه در انتخابات سومين دوره شورا راي نياورد به سمت مديرعاملي باشگاه سايپا منصوب شد. مهرداد بذرپاش عضو ديگر ستاد رايحه خوش خدمت هم اكنون در سمت مديرعامل سايپا مشغول به كار است.

اتهام جديد خبرگزاري نزديك به دولت به هاشمي رفسنجاني؛ يكي از خبرگزاري هاي نزديك به دولت مدعي شد برخي نكات منفي گزارش جديد البرادعي به خاطر انتشار نامه محرمانه يي است كه از سوي هاشمي رفسنجاني و محسن رضايي انتشار يافته است. رجانيوز در گزارشي با عنوان «گروكشي سياسي رفسنجاني و رضايي دستمايه آژانس عليه ايران» آورده است؛ «در بند C از بخش B-2 اين گزارش كه به سوالات دوازده گانه مطرح شده از سوي آژانس در نامه 9 مه 2008 اختصاص دارد، آمده است؛ اطلاعاتي كه در نامه رئيس مجمع تشخيص مصلحت در سال 2006 منتشر شده به امكان دستيابي به سلاح هسته يي اشاره شده است.» رجانيوز آورده است؛ «گروكشي هاشمي و رضايي كه منجر به انتشار اين نامه محرمانه شد و اكنون به عنوان سندي عليه جمهوري اسلامي در دست آژانس است، پس از آن آغاز شد كه هاشمي به مناسبت «هفته دفاع مقدس» در گفت وگو با روزنامه همشهري در خصوص شرايط منتهي به پايان جنگ و پذيرش قطعنامه گفت؛ «دولت مهندس ميرحسين موسوي در آن موقع اعلام كرد ديگر قادر به تدارك مالي نيست، از لحاظ ابزار جنگ هم آقاي محسن رضايي نامه يي به امام نوشت و تجهيزات متعددي از جمله چند صد هواپيما و تعداد زيادي توپ و تانك خواست.» اين اظهارات بلافاصله با واكنش رضايي مواجه شد و وي در مصاحبه با سايت وابسته به خود با بيان اينكه يكي از دلايلي كه حضرت امام در مورد پايان جنگ تصميم گرفتند، نامه يي بود كه من به آقاي هاشمي نوشته بودم. البته من هيچ گاه به امام نامه ننوشته بودم. متعاقب اين اظهارات هاشمي نامه رضايي را منتشر كرد كه در آن درباره سلاح هاي ليزري و اتمي نيز مطالبي نوشته شد.»

فعاليت پرسنل ايستگاه هاي صلواتي؛ در جلسه كارگروه بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) تاكيد شد پرسنل ايستگاه هاي صلواتي در مرقد مطهر امام(ره) با روپوش مناسب و كارت بهداشتي فعاليت كنند.به گزارش روابط عمومي ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره)، كميته بهداشت و درمان ستاد ارتحال امام(ره) با تاكيد بر نظارت مستمر و كامل بر ايستگاه هاي صلواتي فعال در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) اين ايستگاه ها را ملزم به نصب دستورالعمل هاي بهداشتي لازم در مكان مناسب كرد.اين كميته همچنين تاكيد كرد؛ ايستگاه هاي صلواتي تمهيدات مناسب در جهت جمع آوري زباله هاي ايجاد شده در اطراف ايستگاه صلواتي را در دستور كار خود قرار دهند.

توزيع هجده ميليارد بن كتاب در قم؛ حجت الاسلام رسايي مديركل سابق ارشاد قم و نماينده برگزيده مردم تهران، با ارسال مطلبي به روزنامه محلي «شاخه سبز» در قم اعلام كرد؛ در دوره مديريت وي، هجده ميليارد ريال بن كتاب توزيع شده است.

دستگيري 95 زن در قزوين؛ يك مقام مسوول در پليس استان از دستگيري 95 نفر در ارتباط با عدم رعايت حجاب اسلامي در قزوين خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، به دو هزار زن نيز براي رعايت پوشش تذكر شفاهي داده شد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن