تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820593956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبود آموزش منجر به بيراهه رفتن جوانان در استفاده از تلفن همراه مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: نبود آموزش منجر به بيراهه رفتن جوانان در استفاده از تلفن همراه مي شوند
استفاده از تلفن همراه در بين جوانان هيچ گونه تأثيري بر روي استقلال جوانان ندارد و به معناي مستقل شدن جوان از خانواده نيست.


محمد باقر تاج الدين عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي و جامعه شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي برنا، گفت: شكاف فرهنگي يكي ازمهم ترين مسائلي است كه در جوامع توسعه نيافته اتفاق مي افتد.

وي با اشاره به مشكلاتي كه تاخر فرهنگي مي تواند عامل ايجاد آن در جامعه باشد، افزود: اگر عوامل اجتماعي شدن به خوبي در كنار يكديگر قرار نگيرد و يا در تضاد با يكديگر باشند افراد دچار معضل هاي مختلفي از قبيل ارتباط نامناسب با اعضاي خانواده حتي در محيط خانه مي شوند.

اين عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: تلفن همراه توانسته جوانان و اعضاي خانواده ها را به گونه اي سرگرم كند كه افراد بويژه در اين گروه سني گمان برند تنها وسيله اي كه مي تواند نياز شان را برطرف كند، تلفن همراه است.

تاج الدين با تاكيد بر اين كه نداشتن آموزش مناسب منجر به بيراهه رفتن افراد در استفاده از تلفن همراه مي شوند، اظهار داشت: افراد گمان مي كنند سرمايه فيزيكي وسرمايه انساني به تنهايي براي استفاده از تكنولوژي هاي جديد كافي است اما، تجربه نشان داده سرمايه اجتماعي نيز در استفاده از اين نوع وسايل نقش مهمي دارد.

وي تصريح كرد: يكي از عواقب ايجاد گسست و شكاف نسلي در بين جوانان و خانواده ها استفاده نامناسب از تلفن همراه است كه آنها را در بسياري از موارد دچار مشكل كرده است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن