تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - عذاب وجدان قاتل را تسليم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - عذاب وجدان قاتل را تسليم كرد
حوادث - عذاب وجدان قاتل را تسليم كرد

گروه حوادث: سرانجام پس از دو سال قاتل فراري به دليل عذاب‌وجدان تسليم قانون شد. مهرماه سال 85 ماموران پليس از نزاعي در حوالي تهرانپارس باخبر شدند. با اعزام ماموران به محل حادثه واقع در سه‌راه استخر، آنها با پيكر نيمه‌جان مردي به نام حسين 30 ساله روبه‌رو شدند. با حضور پرسنل امداد در محل او سريعا به بيمارستان منتقل شد. اما تلاش‌هاي پزشكان نتيجه‌اي نداد و حسين ‌جان خود را از دست داد.

پس از فوت مرد جوان ماموران، بازپرس ويژه قتل را در جريان ماجرا قرار دادند و او با حضور در بيمارستان دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد. سپس اكيپي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت با دستور قضايي از طرف بازپرس اداره چهارم دادسراي تهران مسوول رسيدگي به اين پرونده شدند. در تحقيقاتي كه از سوي كارآگاهان صورت گرفت مشخص شد، درگيري بين مقتول و دو برادر به نام‌هاي محمد و اباصدر شكل گرفته است و آنها با چاقو حسين‌ را زخمي كرده و از محل حادثه متواري شده‌اند. كارآگاهان با اطلاعاتي كه به دست آوردند توانستند ابتدا اباصدر را دستگير كنند. در بازجويي‌هايي كه از اين مرد 25 ساله صورت گرفت و به شركت در نزاع اقرار اما بيان كرد قتل توسط برادرش انجام گرفته است. ماموران در اين مدت تمام نقاطي را كه احتمال مي‌رفت محمد در آنجا مخفي شده باشد، زير نظر گرفتند اما هيچ نشاني از او به دست نيامد. تا اينكه پنجم خردادماه سال جاري محمد با پاي خود به سراغ بازپرس پرونده رفت و تسليم شد. با بازداشت محمد و بازجويي‌اي كه انجام شد، به قتل اعتراف كرد و گفت: روز حادثه من با برادرم اباصدر كه معتاد است بر سر مواد مخدر درگير شدم، حين درگيري حسين به عنوان ميانجي به وسط آمد ولي بعد از مدت كوتاهي با او نيز درگير شدم، ابتدا حسين به سمت من چاقو كشيد، من هم در حالي كه بسيار عصباني بودم چاقو را از دستش گرفتم و ضرباتي به او وارد كردم. سرهنگ ليراوي معاون مبارزه با جرائم جنايي ضمن اعلام اين خبر بيان كرد: تحقيقات از متهمان همچنان ادامه دارد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن