تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805369863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديوهاي تهران، تجارت و گفت‌وگو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديوهاي تهران، تجارت و گفت‌وگو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**راديو تهران *

*ويژه برنامه هاي سالگرد ارتحال امام

چهار ويژه برنامه در روز هاي ‌١٤و‌١٥ خرداد به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام(ره) و قيام ‌١٥ خرداد سال ‌١٣٤٢ از راديو تهران پخش خواهد شد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي اين شبكه :از روز شنبه برنامه "مكث ‌٩٥ " با محوريت ترويج انديشه ها و افكار امام راحل ، مسابقه اي با شنوندگان اجرا مي كند .

در برنامه "سلام همسايه" كه از شهرستانهاي اطراف تهران پخش مي شود به اطلاع رساني از خدمات ‌١٢ شهرستانها استان تهران جهت رفاه حال زائرين حرم مطهر امام (ره) از شهر هاي دور، مي پردازد.

اين گزارش مي افزايد: در اين برنامه روز ‌١٥ خرداد نيز از پل باقر آباد شهرستان ورامين گزارش مي دهد كه در آن روز اين پل به ياد شهادت كفن پوشان گلباران مي شود.

همچنين گفتگو با كارگردانهاي كه در اين رابطه فيلمهاي را ساخته اند و توضيحاتي از قابليت شهر ستانها تهران در ساخت فيلم از آيتمهاي ديگر اين برنامه است.

سلام همسايه از شنبه تا چهارشنبه با تهيه كنندگي هادي ماهر پخش مي شود.

گفتني است: ويژه برنامه "بالهاي سيمرغ" از ساعت ‌٩ تا ‌١٢:30 از فضاي حرم مطهر گزارش مي دهد و در برنامه "بحث روز" ساعت ‌١٣:30 در روز ‌١٤ به بررسي انديشه ها ي حضرت امام ره در حوزه خانواده و در روز ‌١٥ بررسي نقش قيام پانزده خرداد در شكل گيري انقلاب اسلامي مي پردازد.

**راديو تهران خبر داد ؛

پخش اطلاع رساني استوديو صداي شهر از ‌١٤:30 روز ‌١٤ خرداد متوقف مي شود

شبكه راديويي تهران از توقف پخش اطلاع رساني صداي شهر از ساعت ‌١٤:30 روز ‌١٤ خرداد تا روز يكشنبه ‌١٩ خرداد خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،‌ پوريا معلم مسؤول استوديو صداي شهر راديو تهران تصريح كرد: چون روز هاي تعطيل در شهر خبري نيست هر آنچه را كه نياز باشد شبكه در برنامه هاي زنده به سمع مردم تهران خواهد رساند.

وي در خصوص اينكه روزهاي ‌١٤ و ‌١٥ خرداد تهران شهر شلوغي خواهد بود و نياز به اطلاع رساني بيشتر از هر روز ديگر احساس مي شود اظهار داشت: چون پيش بيني ميشود در سالگرد امام رفت و آمد به سمت حرم بسيار باشد آخرين بخش خبري را با پايان مراسم ارتحال امام همزمان شده است.

معلم در پايان اين گفتگو از برگزاري "جشنواره گزارش " خبر داد وگفت: ما براي برگزاري جشنواره گزارش نيازمند چشمهايي از مردم هستيم كه زشتي و زيبايي اين شهر را تجربه نموده اند .

مسئول استوديو صداي شهر ادامه داد: در مقطع اول جذب گزارشگران افتخاري را در دستور كار داريم و پس از يك ماه گرفتن تست را شروع و نفرات برگزيده دوره كوتاه مدت گزارشگري را آموزش خواهند ديد كه در نتيجه در هر محله اي يك گزارشگر جهت ارسال گزارش به هنگام از رويداهاي آن منطقه مستقر خواهد شد.

**كاروان چار ديواري به سبزه ميدان رسيد

برنامه زنده چار ديواري ممنوع راديو تهران در آخرين روز پخش خود به سبزه ميدان منطقه ‌١٢ رسيد.

به گزارش ايسنا روابط عمومي اين شبكه : برنامه تفريحي و گردشي چار ديواري ممنوع در روز پنج شنبه با حضور در سبزه ميدان ميزبان مهندس كرمي شهردار منطقه و معاونت محيط زيست اين منطقه خواهد بود و در خصوص زيبا سازي و پياده رو سازي همچنين بازسازي برخي اماكن پر تردد گفتگو خواهند كرد .

اين گزارش مي افزايد : در برنامه چار ديواري ممنوع، سامان كارشناس ثابت اين برنامه از آثار تاريخي موجود درمنطقه ‌١٢ به عنوان مركز شهر تهران مي گويد.

همچنين فتوحي كارشناس طبيعت گردي يك مكان گردشي در تهران معرفي مي كند و فتح الهي نيز تهيه يك غذاي سفري را آموزش مي دهد. «چارديواري ممنوع» با تهيه كنندگي حسن تبار اميري و گويندگي مجيد رحمتي از ساعت ‌١٠:30 به مدت ‌١٢٠ دقيقه پخش خواهد شد.

**"تهران ‌١٤٠٠ " از نوآوري مي گويد

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه راديويي تهران : برنامه زنده "تهران ‌١٤٠٠ "در راستاي سال نوآوري و شكوفايي پخش مي شود.

مجيد خسرو انجم سردبير اين برنامه در توضيح گفت: هدف ما از پخش اين برنامه ارائه نگاه متفاوت به سال نوآوري و شكوفايي است كه در بستر اصلي برنامه نگاه مستقيم به اين مقوله نداريم بلكه سير تحولات در تهران را از منظر گذشته، حال و آينده بررسي مي نماييم.

وي افزود : به غير از چند نوآوري كه در گذشته در شهرستانها بوده مابقي در تهران اتفاق افتاده به همين منظور ما ميزبان نصرالله حداد شاگرد دكتر جعفر شهري هستيم و از كارشناسي وي از گذشته تا كنون تهران بهره مند مي شويم.

خسرو انجم در ادامه از پخش اين برنامه در روزهاي پنج شنبه از ساعت ‌١٣:30 به مدت يك ساعت خبر داد و تصريح كرد: در اين يك ساعت يك موضوع را تعيين و در سه بخش مطرح مي كنيم در بخش اول گزارش مردمي است كه به سنجش ميزان آشنايي مردم از تاريخچه آن موضوع مربوطه مي پردازيم و در بخش دوم گفتگو تلفني با يكي از مخترعين را داريم. بخش سوم نيز اخبار نوآوريهايي است كه از خلاقيت و براساس ضرورت در جامعه اجرا شده به مانند پياده رو كردن خيابانها و راه اندازي اتوبوسها BRTو.....كه در خصوص نيازهاي نوآوري با مسئولي گفتگو خواهيم داشت.

اين گزارش مي افزايد: برنامه ديگري با عنوان نوآوران از اواسط خرداد ماه از صداي تهران پخش مي شود كه از تازه ترين اختراعات خبرمي دهد و با مخترعين آن گفتگو خواهد داشت .اين برنامه از ساعت ‌٨:45 روز هاي فرد به مدت ده دقيقه پخش مي شود

همچنين بخش ديگري از اين برنامه معرفي مراكز علمي و پژوهشي خواهد بود.

****راديو گفت‌وگو

** تبليغات و جامعه مصرفي

«تبليغات و جامعه مصرفي» در برنامه دنياي تبليغات چهارشنبه هشتم خرداد ماه با حضور اعضاي هيئت علمي دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه دنياي تبليغات گفت: در اين برنامه با حضور دكتر علي اصغر سعيدي و دكتر مهري بهار، نسبت بين تبليغات و مصرف در يك جامعه مصرفي – ويژگي هاي يك جامعه مصرفي و نقاط قوت و ضعف آن و نقش تبليغات در شكل دادن به يك جامعه مصرفي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را از راديو گفت و گو ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز بشنوند.

**تركيب و عملكرد هفت دوره مجلس

يك بررسي از مجموعه برنامه هاي راديو گفت و گو، عملكرد هفت دوره مجلس را مورد تحليل و بررسي قرار مي دهد.

سردبير برنامه يك بررسي گفت: با پايان كار مجلس هفتم و آغاز به كار هشتمين دوره مجلس، اين برنامه در يك نگاه كلي، عملكرد هفت مجلس پيشين را ارزيابي مي كند.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را پنجشنبه نهم خرداد ماه ساعت ‌٢١ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**جهاني شدن و توسعه اقتصادي

تاثير جهاني شدن بر توسعه اقتصادي كشورها با حضور كارشناسان مسائل اقتصادي در برنامه راديويي گذارجهاني مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،سردبير برنامه گذار جهاني گفت: با تسريع فرايند جهاني شدن و تاثير نامتقارن آن بر توسعه كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه، در سومين بخش اين برنامه با حضور دكتر سعيد ليلاز و رجبعلي مزروعي به بررسي اين فرايند بر توسعه اقتصادي ايران پرداخته مي شود.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را پنجشنبه نهم خرداد ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**راديو تجارت****

*« كليك تجارت» و روشهاي جديد تجارت

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در برنامه زنده «كليك تجارت» روز چهارشنبه هشتم خردادماه ماه تازه ترين اخبار تجارت الكترونيك را مي شنويد موضوع اين هفته آن روشهاي جديد تجارت الكترونيك است و در ادامه يك نكته فني در باره رايانه ارائه مي شود . برنامه " كليك تجارت " ميزبان مهندس محمدي كارشناس مهندسي سخت افزار و خانم حيدري كارشناس اقتصادي ، دكتر زرگر رئيس دفتر تجارت الكترونيك سازمان توسعه تجارت است . برنامه " كليك تجارت " روزهاي چهارشنبه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 دقيقه از راديو تجارت روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ پخش مي شود .

*« يك ايده ، يك امكان»" و بازيافت مواد از ضايعات كشاورزي

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،برنامه " يك ايده ، يك امكان " در روز چهار شنبه هشتم خرداد ماه ارديبهشت ماه نحوه و چگونگي باز يافت مواد از ضايعات كشاورزي را بررسي مي كند و در ادامه يك جوان نخبه معرفي مي شود . در اين برنامه دكتر ارژنگ جوادي استاد دانشگاه حضور دارد . برنامه " يك ايده يك امكان " يك برنامه توليدي از گروه دانش و تجارت است كه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 دقيقه از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود .

*« اميد ايران» و بررسي پتانسيل هاي اقتصادي استان گلستان

در پي سفر اخير رياست جمهور و هيئت همراه به استان گلستان توانمندي ها و پتانسيل هاي اقتصادي و تجاري اين استان در برنامه " اميد ايران " مورد بررسي قرار مي گيرد . همچنين مصوبات و طرح هاي اقتصادي دولت ارزيابي مي شود .به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين برنامه رئيس خانه صنعت و معدي استان گلستان حضور دارد . برنامه " اميد ايران " كاري از گروه ايران و تجارت است كه هر روز از ساعت ‌١١ صبح از راديو تجارت پخش مي شود .

*چهار سوق " صادرات ماشين آلات و ادوات كشاورزي"

بررسي مسايل و مشكلات صادر كنندگان ماشين آلات كشاورزي موضوع برنامه " چهار سوق " است . در اين برنامه كه روزپنجشنبه نهم خرداد ماه بطور مستقيم از ساعت ‌١١:30 تا ‌١٢:55 دقيقه از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود دكتر گل افرا عضو انجمن توليد كنندگان و صادر كنندگان محصولات كشاورزي و شافعي از جهاد كشاورزي بعنوان كارشناس حضور دارند و كارشناس مجري برنامه ايزديان است . برنامه " چهار سوق" روزهاي فرد از شبكه تجارت روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ پخش مي شود.

*" فراسو " با مركز تجارت بين الملل

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،برنامه « فراسو» در روز نهم خرداد ماه در نظر دارد مركز تجارت بين الملل را معرفي و خدماتي كه به بازرگانان و تجار ارائه مي دهد را بررسي كند . كارشناس برنامه محمد رضا ايزديان و مسعود كمالي كارشناس بخش بين الملل وزارت بازرگاني است . برنامه " فراسو " روزهاي پنجشنبه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 از راديو تجارت پخش مي شود .

*« اميد ايران» و پاسخ به سوالات شنوندگان

برنامه اميد ايران در آخر هر هفته به سوالات اقتصادي و تجاري شنوندگان كه در طول هفته از برنامه شده است را پاسخ مي دهد . به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،در روز پنجشنبه نهم خرداد ماه عدالتيان استاد دانشگاه و عضو اتاق بازرگاني پاسخگوي سوالات شنوندگان است . برنامه اميد ايران كاري از گروه ايران و تجارت است كه هر روز از ساعت ‌١١صبح از راديو تجارت روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ پخش مي شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 417]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن