تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اخبار كوتاه از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره)
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

*** كاركنان وزارت بازرگاني و تعدادي اصناف و كسبه تهران فردا صبح در حسينيه شماره 1 جماران با حجت الاسلام سيد حسن خميني ديدار و گفت‌وگو مي‌كنند.

به گزارش ايسنا به نقل از ستاد مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(س) نوه امام راحل در اين مراسم براي كاركنان وزارت بازرگاني و جمعي از اصناف و كسبه تهران سخنراني خواهد كرد.

***مسوولان و دست‌اندكاران صندوق مهر رضا فردا ظهر با حضور در مرقد مطهر با آرمان هاي خميني كبير ، بيانگذار انقلاب اسلامي تجديد عهد مي‌كنند. حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني در اين مراسم سخنراني خواهد كرد.

*** هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران فيلم كوتاهي از زندگاني امام خميني(س) به مدت 15 دقيقه تهيه كرده است كه در ايام ارتحال امام (س) در كليه پروازهاي خارجي پخش خواهد كرد.

هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران علاوه بر اين نسبت به چاپ ويژه نامه ارتحال امام (س) با هماهنگي معاونت فرهنگي ستاد ارتحال اقدام كرده و آن را در پروازهاي داخلي و خارجي منتشر خواهند كرد.

*** دژبان كل سپاه فردا صبح با حضور در حرم مطهر حضرت امام و نثار گل به مقام شامخ بنيان گذار انقلاب اسلامي اداي احترام مي‌كند.

گفتني است با توجه به نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام راحل ، اقشار مختلف با حضور در مرقد امام و يا جماران با آرمان‌هاي آن حضرت تجديد عهد مي‌كنند.

***مسوولان سازمان تربيت بدني و جامعه ورزش صبح فردا با حضور در حرم امام با امام شهيدان تجديد پيمان مي‌كنند. اين مراسم با حضور و سخنراني حجت الاسلام سيدحسن خميني همراه خواهد بود.

***مسوولان فرمانداري و شهرداري اسلامشهر فردا بعد از ظهر با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان هاي آن عزيز سفر كرده تجديد عهد خواهند كرد.

*** مراسم تجديد ميثاق اعضاي مجموعه ورزشي و فرهنگي كارگران استان تهران صبح امروز در حسينيه جماران برگزار شد.

در اين مراسم بيش از 50 نفر از كارگران ورزشكار عضو در مجموعه فرهنگي و ورزشي كارگران استان تهران پس از بازديد منزل شخصي امام با حضور در حسينيه جماران و برگزاري مراسم با آرمان‌هاي بلند بنيانگذار كبير انقلاب تجديد بيعت كردند.

در ادامه اين مراسم ورزشكاران از نگارخانه جماران كه در بردارنده تصاويري از امام خميني(س) بود بازديد كردند.

همچنين اعضاي هلال احمر استان اصفهان نيز صبح امروز با حضور در حسينيه جماران با آرمان‌هاي امام خميني (س) تجديد ميثاق كردند.

*** كنسولگري ايران در جده ، عربستان ، مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي امام (س) را برگزار مي‌كند.

اين مراسم از 13 خرداد تا 17 خرداد با سخنراني حجت الاسلام باقريان پيرامون شخصيت حضرت امام (س) برگزار مي‌شود.

***مديران ، معـاونان و پـرسنل شـركت پتروپارس دوشنبه هفته آينده با حضور در حرم امام با آرمان هاي والاي آن حضرت تجديد عهد مي‌كنند.

***بنابر پيش بيني انجام شده 30 هزار زائر امام راحل در نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني (س) در مراسم بزرگداشت شركت مي‌كنند.

طي هماهنگي‌هاي انجام شده بين استانداري لرستان با ستاد بزرگداشت ، خدمات لازم به اين زائران ارائه خواهد شد.

*** تعدادي از زائران امام راحل به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام از بوشهر به سمت تهران و حرم امام ركاب مي‌زنند.

طبق هماهنگي‌هاي انجام شده ، تعدادي از پرسنل پايگاه شهيد باسيني بوشهر با دوچرخه عازم مرقد مطهر شده و در 13 خرداد به مقصد مي‌رسند.

*** بيش از يك هزار نفر از رانندگان تاكسي در روز شنبه (11 خرداد ) با حضور در حسينيه جماران با آرمان هاي امام راحل تجديد ميثاق خواهند كرد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني در اين مراسم براي رانندگان سخنراني خواهند كرد.

***رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در سوريه سمينار منطقه‌اي بررسي افكار و انـديشه‌هاي امام خمـيني(س) با عنـوان « اسلام بين سنـت گرائي و تـجدد» در دمشق برگزار مي‌كند.

اين سمينار 12 خرداد با حضور انديشمندان ايراني مقيم سوريه از سوي رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) برگزار مي‌شود.

برپايي نمايشگاه امام خميني در آينه تصاوير ، سمينار فكري وحدت اسلامي در انديشه امام خميني در لاذقيه ، افتتاح نمايشگاه سالانه كتاب در جوار حرم حضرت زينب سلام عليها ، نشست فكري نگاهي به نقش زنان در انديشه حضرت امام خميني (س) ، همايش فرهنگ مقاومت در انديشه امام خميني در مركز فرهنگي صافيتا ، نشست فكري حمايت از حق و مظلومين در روش حضرت امام و نمايش فيلمي پيرامون زندگي حضرت امام از ديگر برنامه‌هاي اين رايزن فرهنگي به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (س) است.

***رهبر مذهبي كليساي كاتوليك تهران گفت : امام خميني (س) همه اقليت‌هاي مذهبي كشور اعم از آشوري ، كليمي ، زرتشتي و مسيحي را فرزندان اين آب و خاك مي دانستند كه بايد براي پيشرفت كشور متحد باشند.

اسقف رمزي نماينده آشوري‌ها و كلداني‌هاي كشور درباره ديدگاه حضرت امام خميني در خصوص اقليت‌هاي مذهبي گفت: ايشان همه اقليت‌ها را دعوت مي‌كردند كه براي ترقي و اعتلاي كشور در عرصه‌هاي مختلف با يكديگر همبستگي داشته باشند.

وي ابراز اميدواري كرد: روز به روز بين پيروان اديان مختلف در كشور تفاهم بيشتر و اتحاد عميق‌تر جهت احياي ارزش‌هاي معنوي و اخلاقي بوجود آيد.

*** برنامه‌هاي نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي در رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در كويت اعلام شد.

برپايي مراسم مردمي در سفارت با حضور ايرانيان مقيم كويت ، دعوت از يكي از شخصيت‌هاي نزديك به امام با هماهنگي رايزني فرهنگي، برگزاري همايش بررسي انديشه امام و برپايي نمايشگاه آثار حضرت امام و نمايش فيلم در محل رايزني فرهنگي ايران در كويت در سالگرد ارتحال امام خميني(س) است.

بنابراين گزارش برپايي مراسمي براي جوانان و نوجوانان در محل مدارس جمهوري اسلامي، مشاركت و حمايت از مراسم متعدد مداحي در مساجد و حسينيه‌هاي كويت از ديگر برنامه‌هاي اين رايزن فرهنگي در سالگرد ارتحال امام است.

*** قهرمانان و پيشكسوتان 50 فدراسيون ورزشي در نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب حضور چشم‌گير و پررنگ دارند.

قهرمانان، پيشكسوتان و اعضاي تيم‌هاي ملي فدراسيون‌هاي كونگ فو ، جودو و كوراش ، موتور سواري و اتومبيل راني، بولينگ و بيليارد ، اسكواش ، تنيس ، شطرنج ، شمشير بازي و دو ميداني و ورزش‌هاي همگاني و .... در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضور پررنگ و چشمگير خواهند داشت.

***مراسم ختم قرآن جهت هديه به روح مطهر حضرت امام خميني (س) در نوزدهمين سالگرد ارتحال از سوي مركز امور زنان و خانواده برگزار مي‌شود.

حضور مسوولان مركز امور زنان و خانواده در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام در مرقد مطهر ، انجام تبليغات داخل و خارج مركز با جملاتي از حضرت امام (س) ، تهيه زندگينامه اختصاري امام براي بهره برداري كارمندان مركز ، بخشي از برنامه‌هاي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري در اين ايام است.

همچنين برگزاري مراسم عزاداري و دعا بعداز نماز ظهر و عصر و انجام ختم قرآن جهت هديه به روح مطهر امام توسط كارمندان مركز و حضور بسيجيان مركز در مراسم ارتحال حضرت امام در جماران نيز از سوي مركز امور زنان و خانواده در ايام ارتحال امام خميني (س) انجام مي‌شود.

***برنامه‌هاي نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي در رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در كويت اعلام شد.

برپايي مراسم مردمي در سفارت با حضور ايرانيان مقيم كويت، دعوت از يكي از شخصيت‌هاي نزديك به امام با هماهنگي رايزني فرهنگي ، برگزاري همايش بررسي انديشه امام و برپايي نمايشگاه آثار حضرت امام و نمايش فيلم در محل رايزني فرهنگي ايران در كويت در سالگرد ارتحال امام خميني(س) است.

بنابراين گزارش برپايي مراسمي براي جوانان و نوجوانان در محل مدارس جمهوري اسلامي، مشاركت و حمايت از مراسم متعدد مداحي در مساجد و حسينيه‌هاي كويت از ديگر برنامه‌هاي اين رايزن فرهنگي در سالگرد ارتحال امام است.

***فدراسيون ورزش‌هاي همگاني ، مسابقه كتابخواني از وصيت نامه امام خميني را در سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (س) برگزار مي‌كند.

مسابقه كتابخواني از وصيت نامه امام خميني(س) در چارچوب طرح سوال براي اعضاي فدراسيون ورزشهاي همگاني اجرا مي‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند سوالات اين مسابقه را از طريق سايت فدراسيون به نشاني www.isfaf.vom دريافت كنند.

بنابراين گزارش مراسم تجديد ميثاق ورزشكاران ، مسوولان و پرسنل فدراسيون و انجمن‌هاي وابسته 8 خرداد ماه در حرم مطهر برگزار مي‌شود.

تهيه و نصب پلاكارد در محيط فدراسيون و مرقد امام و هماهنگي با هيات‌هاي ورزشي سراسر كشور براي اجراي مراسم ويژه سالگرد ارتحال از ديگر برنامه‌هاي اين فدراسيون است.

***سفارت جمهوري اسلامي ايران در بخارست همزمان با نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (س) همايش بررسي انديشه‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را برگزار مي‌كند.

اين مراسم با حضور ايرانيان مقيم روحاني و با سخنراني حميدرضا ارشدي ، سفير جمهوري اسلامي ايران در بخارست در خصوص انديشه‌هاي امام راحل در مركز فرهنگي بخارست برگزار مي‌شود.

همچنين در پايان اين مراسم از شركت كنندگان در ضيافت شام پذيرايي مي شود.

***رييس فدراسيون وزنه‌برداري جمهوري اسلامي ايران از برگزاري تمام مسابقات وزنه‌برداري در ايام خرداد ماه با نام و ياد امام راحل در سراسر كشور خبر داد.

بهرام افشارزاده با اشاره به برگزاري تمام مسابقات وزنه برداري در ايام خرداد ماه در سراسر كشور به مناسبت رحلت جانگداز رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (س) گفت: مسابقات ليگ باشگاه‌هاي كشور تحت همين عنوان در تهران در حال برگزاري است.

وي اظهار كرد: اماكن عمومي ، ورزشي ، هيات و باشگاه‌ها در ايام ارتحال امام با پلاكاردهاي مشكي مزين مي‌شوند.

رييس فدراسيون وزنه‌برداري از تشريح هدايت و رهبري امام در پيروزي انقلاب اسلامي براي جامعه ورزشي خبر داد.

وي تصريح كرد: برگزاري نمايشگاه خاطرات امام و انقلاب و دعوت از شخصيت‌ها و ياران انقلاب در برنامه‌هاي ورزشي از ديگر برنامه‌هاي فدراسيون وزنه برداري در ايام ارتحال امام است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن