تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817059875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند     قدم 1   مرورگر وب خود را بازکرده، آدرس www.johnsadventures.com را در نوار آدرس آن وارد نموده وسپس کليد Enter را فشار دهيد. در بالاي صفحه ي خانگي سايت مذکور بر روي لينک My Softtware کليک نموده و هنگاميکه صفحه ي مربوطه بارگذاري شد،گزينه ي John"s Background Switcher را انتخاب کنيد. صفحه ي بعدي را به بالا بلغزانيد تا لينک the Installer Download را ببينيد، سپس بر روي آن کليک نمائيد. اگر با هشدارهاي امنيتي مواجه شديد، آنها را ناديده گرفته و بر روي Save کليک کنيد. محلي در درايو ديسک سخت خود را براي ذخيره سازي فايل بارگذاري شده انتخاب کرده و سپس مجدداً بر روي کليد Save کليک نمائيد تا فايل به کامپيوترتان کپي شود.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 2   آيکن Switcher Setup را در محلي که انتخاب کرده بوديد يافته و سپس دو بار برروي آن کليک نمائيد. از پيام هشدار جعبه ي محاوره اي Open File Security Warning صرفنظر کرده و برروي Run کليک نمائيد. از دستورالعملهاي ارائه شده براي نصب نرم افزار پيروي کرده، توافقنامه ي مجوز برنامه را پذيرفته و سپس هنگاميکه آخرين جعبه ي محاوره اي ظاهر شد، هر دو گزينه را فعال کرده و بر روي کليد Finish کليک نمائيد. پس از يک ثانيه، فايل متني «What"s New» به همراه جعبه ي محاوره اي Options (که Background Switcher تمام تنظيمات مهم خود را در آن ذخيره مي کند) باز خواهند شد. براي آغاز فوري کار، بر روي کليد Yes کليک نمائيد تا برنامه از منابع پيش فرض خود براي عکسها استفاده کند.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 3   Background Switcher بطور پيش فرض عکسها را از منابع متعددي بر روي سرويس رايگان اشتراک عکس Flickr جمع آوري کرده و سپس آنها را بصورت تمام صفحه، يکي پس از ديگري با فواصل تعويض يک ساعته نمايش مي دهد. ما تصميم داريم فواصل تعويض تصاوير را به يک دقيقه کاهش دهيم تا احساس بهتري از عملکرد اين ابزار را در اختيار شما قرار دهيم. براي اين منظور، در بخش Change every گزينه ي 1 Minute را از منوي Drop-Down انتخاب کنيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 4   براي اعمال تغييرات خود، بر روي کليد OK کليک نمود و سپس فايل What"s New را مطالعه کنيد. پس از بستن اين فايل متني، نشانگر ماوس خود را به بخش Notification Aea در سمت راست Taskbar برده، آيکن جديد Background Switcher را در اين قسمت يافته و بر روي آن کليک راست نمائيد تا منوي مربوطه باز شود. شما از اين منو مي توانيد به آساني به کاغذ ديواريهاي بعدي يا قبلي حرکت کرده، يک تصوير بخصوص را بر روي ديسک ذخيره نموده و يا يک تصوير را با انتخاب گزينه ي Never show Again از نمايشهاي بعدي حذف کنيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 5   ما تصميم داريم از تعدادي از عکسهاي خودمان به همراه ابزار Background Switcher استفاده کنيم. در حاليکه منوي برنامه هنوز باز است، گزينه ي settings را انتخاب نمائيد. هنگاميکه جعبه ي محاوره اي مربوطه باز شد، مطمئن شويد که Flickr در پانل سمت چپ به عنوان منبع تصاوير انتخاب گرديده و سپس بر روي Add کليک نمائيد. شما مي توانيد يک حساب کاربري رايگان Flickr را با مراجعه به سايت www.flickr.com ايجاد کنيد. ما چنين حسابي در در اختيار داريم، پس حالا مي خواهيم عکسهائي را از آن به دسک تاپ ويندوز PC آزمايشي خود انتقال دهيم. در جعبه ي محاوره اي photo selection، گزينه ي A Spwcific Person را از منوي Drop-down انتخاب نموده، سپس نام کاربري خود را وارد کرده و نهايتاً بر روي OK کليک نمائيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 6   براي تائيد تغييراتي که اعمال کرده ايد، بر روي OK کليک نمائيد. از اينجا به بعد، عکسهاي خود ما که بر روي سايت Flickr ذخيره شده اند، با تصاوير گرفته شده از مجموعه ي پيش فرض Background Switcher ترکيب خواهند شد. اگر با دقت به گوشه ي بالا و سمت راست اين صفحه نگاه کنيد، خواهيد ديد که نام تصوير به همراه نام حساب کاربري مربوطه در اين قسمت نمايش داده مي شود. حال اجازه بدهيد روش ديگري را امتحان کنيم. يکبار ديگر بر روي آيکن Background Switcher کليک راست نموده و سپس گزينه ي Settings را انتخاب کنيد. اين بار در منوي Add بر روي آيکن Folders کليک نمائيد که به برنامه اجازه مي دهد تصاوير ذخيره شده در هر يک از فولدرهاي موجود بر روي PC شما را نمايش دهد. فولدر My Pictures بعنوان مسير پيش فرض انتخاب شده که کاملاً مناسب است، بنابراين ما بر روي OK کليک خواهيم نمود.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 7   Background Switcher داراي روشهاي جالب توجه ديگري براي نمايش عکسها مي باشد. يکبار ديگر جعبه ي محاوره اي settings را انتخاب کرده و سپس منبع عکس موردنظر خود را انتخاب نمائيد. حالا بخش Picture mode در اين جعبه ي محاوره اي پيدا کنيد. در اينجا گزينه ي «Thmbnail Mosaic» کليک نمائيد. پس از يک لحظه، دسک تاپ شما با تعداد زيادي از تصاوير کوچک پر خواهد شد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 8   شما مي توانيد چيدمانهاي مختلف را با انتخاب ساير گزينه هاي فهرست Picture mode تجربه کنيد. سپس به جعبه ي محاوره اي settings برگشته و گزينه ي More ... را از پانل سمت راست انتخاب نمائيد. شما در اينجا مي توانيد نحوه ي رفتار Background Switcher را به شيوه هاي کاملاً مفيدي تغيير دهيد (مثلاً، امتداد عکسها). شما در عين حال مي توانيد از ضمائم مفيدي بهره گيري کنيد. براي مثال، شما مي توانيد يک تقويم سه ماهه ي ثابت را بر روي دسک تاپ خود پياده سازي نمائيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 9   در حاليکه هنوز در جعبه ي محاوره اي More Settings هستيد، بر روي دومين گزينه در پانل سمت چپ يعني Montages کليک نمائيد. دراينجا Background Switcher تنظيماتي را براي تغييرات اندازه ي مشخص خود Thumbnail ها و همچنين تصاوير مورد استفاده براي چيدمان Scrapbook در اختيار شما قرار مي دهد. شما در عين حال مي توانيد يک تصوير پس زمينه ي تصادفي را انتخاب کرده و سپس جلوه اي نظير Monochrome يا Sepia را به آن اضافه نمائيد. براي تائيد تغييراتي که اعمال کرده ايد بر روي OK کليک نمائيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 10   در اينجا نتيجه ي تنظيمات ما را مشاهده مي کنيد. توجه داشته باشيد که موزائيک با يک چيدمان جذاب با سبک Scrapbook جايگزين شده است که در آن تصاوير بر روي صفحه پخش شده اند. اين نوع انعطاف پذيري، Background Switcher را به يک شيوه ي فوق العاده قدرتمند براي افزايش جذابيت هر دسک تاپ ويندوزي تبديل مي نمايد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 11   Background Switcher در عين حال به اندازه ي کافي باهوش است که بتواند تصاوير را از منابع ديگري جمع آوري نمايد. در ميان اين منابع مي توان به موتور جستجوي Yahoo و هر سايتي که داراي يک RSS Feed طراحي شده براي ارسال اطلاعات بر روي اينترنت به يک PC باشد، اشاره کرد. اجازه بدهيد کار را با Yahoo آغاز کنيم. در پانل سمت راست جعبه ي محاوره اي Settings بر روي کليد Add کليک نموده، گزينه ي Yahoo را انتخاب کرده، سپس يک عبارت جستجو (براي مثال، Cat) را وارد کرده و در نهايت بر روي OK کليک نمائيد.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 12   نيازي نيست که الزاماً تنها به يک آيتم جستجو قناعت کنيد. در مقابل شما مي توانيد هر تعدادي از اين فهرستها را بر اساس تمايل خود اضافه نمائيد. توجه داشته باشيد که استفاده از موتور جستجوي Yahoo به اين روش، گزينه هاي چيدمان تصاويري که توسط برنامه ارائه مي شوند را محدود خواهد کرد. بعبارت ديگر، شما هر بار تنها يک تصوير واحد را مشاهده خواهيد نمود که بطور تمام صفحه نمايش داده مي شود.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 13   Background Switcher همچنين از توانائي پشتيباني Feed هاي RSS نيز برخوردار است که غالباً منبع خوبي براي عکسهاي غيرمعمولي و يا «به روزتر» به حساب مي آيند. جعبه ي محاوره اي settings را باز کرده و در منوي Add بر روي گزينه ي RSS Feed کليک نمائيد. جعبه ي محاوره اي Add/ Edit Feed شامل چند مورد پيشنهادي است که مي توانيد بر روي يکي از آنها کليک نمائيد تا مرورگر وب شما باز شده و به سايت مورد نظر برويد. بعنوان مثال، ما در اينجا سايت Photobucket را انتخاب کرده ايم که منبع مجموعه ي گسترده اي از عکسهاي زيبا در تمام حوزه هاي مختلف است. پس از بارگذاري سايت، ما به دسته بندي مورد علاقه ي خود (Funny Sign) رفته و در پائين صفحه بر روي آيکن RSS کليک مي نمائيم.
کاغذ ديواريهاي زيبائي که بطور خودکار تعويض مي شوند
قدم 14   هنگاميکه صفحه وب RSS بارگذاري شد، بر روي آدرس داخل نوار آدرس کليک راست نموده و سپس گزينه ي Copy را انتخاب کنيد، به Background Switcher برگشته، در جعبه ي خالي URL کليک راست نموده و سپس گزينه ي Paste را انتخاب کنيد. براي تائيد صحت آدرس و عملکرد Feed بر روي گزينه ي Test کليک کرده و سپس دوبار بر روي OK کليک نمائيد. براي بسته شدن تمام جعبه هاي محاوره اي، دو بار ديگر بر روي OK کليک نمائيد. منبع: ماهنامه ي کامپيوتري بزرگراه رايانه، شماره ي 125. /ج  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن