تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813617179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كويت و اسپانيا بر گسترش روابط اقتصادي تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كويت و اسپانيا بر گسترش روابط اقتصادي تاكيد كردند
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كويت - پادشاه اسپانيا روز سه شنبه در ديداربا گروهي از بازرگانان كويتي و اسپانيايي بر گسترش همكاري بخش خصوصي ميان دو كشور تاكيد كرد.


به گزارش ايرنا، خوان كارلوس كه در صدر هياتي بلندپايه در كويت بسرمي برد خاطرنشان كرد: بخش خصوصي در تقويت همكاري هاي اقتصادي ميان دو كشور، بار زيادي بر دوش دارد.
وي هدف خود از سفر به كويت را تقويت روابط ميان دو كشور و تلاش براي گسترش همكاري در زمينه هاي مختلف عنوان كرد و افزود: كويت با داشتن وضعيت اقتصادي موجود و استفاده مناسب از منابع درآمدي خود و ادامه سياست هاي اقتصادي ، در حال حاضر به عنوان بازيگري مهم در مطنقه به شمارمي رود.
از سوي ديگر مصطفي شمالي وزير دارايي كويت نيز اسپانيا را يكي از مهم ترين شركاي تجاري اين كشور عنوان وخاطرنشان كرد كه سال گذشته حجم مبادلات تجاري ميان دو كشور حدود 200 ميليون دلار بوده و در حال حاضر اسپانيا به عنوان يكي از كشورهاي مورد توجه سرمايه گذاران كويتي به شمار مي رود.
خوان كارلوس پادشاه اسپانيا روز گذشته در صدر هياتي براي سفر رسمي دو روزه وارد كويت شد و با شيخ صباح الاحمد الجابر امير كويت و برخي مقامات بلند پايه اين كشور ديدار و گفت و گو كرد.
خاورم **340**1373
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن